Neste lokallagsmøte...hvor?

Anbefalte innlegg

Nei og nei Eskild, nå er du urimelig. Surnadalen er en fantastisk fin plass og mange "kvinns" er det der også!! Tror du bør legge turen om "Surna" en dag og oppleve dens fantastiske natur og alt den har å by på. Jeg kan nevne i fleng aktiviterer som man kan gjøre på: Fiske i en av norges beste fiskeelver, ekstremt gode muligheter å gå på ski osv.osv.osv.

Mange kvinns bruker det å være på slike plasser. Og det kommer jo av en ting, på slike plasser er det ikke stort annet å finne på enn å : doggy : Så da er det klart at resultatet blir en visst antall brukbare kvinns noen år etterpå også : smil :

Når det gjelder fiske, så er ikke dette min helt store interesse. Og skal jeg absolutt fiske, så liker jeg meg best ute på åpent hav hvor jeg får sveive etter havtorsken.

Angående ski, så kan du bare glemme å sende meg på "bortover-ski". Slalom etc er kjempeartig, men da foretrekker jeg heller å kjøre meg en tur til Oppdal du. Er like snart gjort å ta en dagstur dit. Hadde "gokk" og deres alpinanlegg ligget litt mer sentralt, så ja, kanskje, hadde jeg tatt meg en tur dit også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange kvinns bruker det å være på slike plasser. Og det kommer jo av en ting, på slike plasser er det ikke stort annet å finne på enn å : doggy : Så da er det klart at resultatet blir en visst antall brukbare kvinns noen år etterpå også : smil :

Når det gjelder fiske, så er ikke dette min helt store interesse. Og skal jeg absolutt fiske, så liker jeg meg best ute på åpent hav hvor jeg får sveive etter havtorsken.

Angående ski, så kan du bare glemme å sende meg på "bortover-ski". Slalom etc er kjempeartig, men da foretrekker jeg heller å kjøre meg en tur til Oppdal du. Er like snart gjort å ta en dagstur dit. Hadde "gokk" og deres alpinanlegg ligget litt mer sentralt, så ja, kanskje, hadde jeg tatt meg en tur dit også.

Først og fremst bør du snart finne nye jaktmarked når det gjelder kvinns'n. Når det gjelder fisking vet du aldri hva å fiske er før du har på enten en stor ørret eller laks DET er fiske det. Du burde så absolutt prøve. Det er kortere å kjøre til Sæterlia for å kjøre slalom en til Oppdal, dessuten er det mye billigere dagskort der også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Bjørnar skaffa jo seg dame på fiske....

Hold opp karer. Dette er så OT som det bare går an =)

God natt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst bør du snart finne nye jaktmarked når det gjelder kvinns'n.

Etter å ha seilt noen år på kysten vår, fra Bergen i sør, til Grense Jakobselv i nord, så føler jeg at jeg har utvidet jaktterrenget mer enn nok. Og jeg kan nevne flere godbiter for deg langs kysten vår, f.eks. Tromsø, "pulevika" i Rørvik osv osv : smil :

Når det gjelder fisking vet du aldri hva å fiske er før du har på enten en stor ørret eller laks DET er fiske det. Du burde så absolutt prøve.

Ja akkurat, og det vil jo si at du IKKE vet hva fiske er : haha :

Hørte rykter om at det gikk mye på 300g-porsjoner...

Etter å ha drevet fiske i Driva noen år, så fant jeg ut at dette ikke er min "type" fiske.

Men derimot det å kunne gå på fjellet etter bekkaure! Det er skøy! Ta med en kjepp, krok, litt hyssing og en liten boks med mark, og man kan ha verdens beste fiskedag :) Men da snakker vi ikke om lakse- og ørretelver etc, da snakker vi bekker!

Det er kortere å kjøre til Sæterlia for å kjøre slalom en til Oppdal, dessuten er det mye billigere dagskort der også.

Kortere i distanse målt i km/mil ja. Det har jeg ikke nektet for. Men med ventetid og overfart tur/retur på ferge o.l. så kjører jeg så å si like kjapt til Oppdal.

Prisen på dagskort i Sæterlia har jeg ikke sjekket opp du. Men man betaler som oftest for det man får! Kan Sæterlia tilby samme alpinanlegget som Oppdal og deres dagskort? Neppe... Jeg betaler heller noen kroner ekstra for å få renne imellom anleggene på Oppdal.

Men skal man absolutt måle i distanse (km/mil) til nærmeste anlegg, så er det enda kortere å kjøre til Molde/Tussen. Sparer da også fergebilletten. Det absolutt korteste for meg blir å kjøre 2min lenger inn på Frei her! Der har de en av norges bratteste bakker, og prisen på dagskort er heller ikke så avskrekkende. Men som sagt, man får hva man betaler for også her ;)

Men som nevnt innledningsvis i tråden. Velkommen til møte på 'Onkel' kl. 19.00 søndag den 2. april! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så morro å se reaksjoner, og hvorledes folk legge ut om hvor mye inni navleloa av Norge hjemstedet deres ligger:)

Jeg har aldri gitt uttrykk for at mitt hjemsted er så sentralt, men sammenlignet med steder som av en eller annen grunn har bystatus, hersker det vel ikke så mye tvil, finn f.eks et atlas:rolleye:

Tidenes verste whore-tråd innenfor lokallagssidene, men du verden så gøy...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidenes verste whore-tråd innenfor lokallagssidene, men du verden så gøy...

Jeppz, så absolutt! : haha :

For eventuelt utenforstående som leser dette, så håper jeg at også de skjønner ironien i dette. Vi har ett problem på Nordmøre, og det er at hele pokkers Nordmøre ligger usentralt! : rolleyes

Og jeg og Bjørnar fortsetter ivrig her på MSN i mellomtiden :P

Fæskar'n er forøvrig også med ettersom jeg har forstått det :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kortere i distanse målt i km/mil ja. Det har jeg ikke nektet for. Men med ventetid og overfart tur/retur på ferge o.l. så kjører jeg så å si like kjapt til Oppdal.

QUOTE]

Bakdelen med å bo som en Robinson Crusoe... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men for å være litt seriøs så prøvde vi å arrangere lokallagsmøte her i surnadal i høst/vinter. Det var to oppmøtte, meg og oddbjørn.. Mistet liksom motet da! Har ikke tid til møtet 2.april, men stiller gjerne neste gang det passer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakdelen med å bo som en Robinson Crusoe... :)

Hehe...er det en bakdel at jeg kommer meg like kjapt, om ikke kjappere, til Oppdal enn Surnadalen? Ikke i mine øyne i allefall : smil :

Og verken du eller jeg fikk vel være med på å velge vårt hjemsted. På den annen side så er jeg "avhengig" av å få se havet daglig, og kommer nok til å bosette meg en annen plass på kysten hvis jeg eventuelt skulle flytte på meg. Sjømann er jeg også, så litt "Robinson Crusoe-stil" har jeg så absolutt ikke noe imot! ;)

Men for å være litt seriøs så prøvde vi å arrangere lokallagsmøte her i surnadal i høst/vinter. Det var to oppmøtte, meg og oddbjørn.. Mistet liksom motet da! Har ikke tid til møtet 2.april, men stiller gjerne neste gang det passer!

Ja, det stemmer det. Selv var jeg på sjøen når dette møtet ble arrangert. Men på de andre møtene som har vært "innaskjærs" så har det passet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.