#1 Skrevet Mars 6, 2006 Heisann. Jeg skal selge felgene mine nå, til en som har vw golf 4 99 modell. På de er vel boltsirkelen 5x100 og innpress 38? Da skal vel mine felger passe på den bilen? De er 5x100 og et 33. Er det ikke noe med + - 7,5 cm da? Håper på svar fort:) mvh. Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2006 Heisann. Jeg skal selge felgene mine nå, til en som har vw golf 4 99 modell. På de er vel boltsirkelen 5x100 og innpress 38? Da skal vel mine felger passe på den bilen? De er 5x100 og et 33. Er det ikke noe med + - 7,5 cm da? Håper på svar fort:) mvh. Kim er vel snakk om + - 7,5mm i tilfellet;) har ET. 35 på min Golf og det går iallefall helt fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2006 ok, rekner med at et 33 vil gå også. 7,5 mm ja, skreiv feil:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2006 Går helt fint. Moren min har en Golf IV som har 7x16 ET30 med 225/50-16, og det er langt fra plassproblemer.. Husk forresten at selv om felgene passer er ikke dekkene brukbare, da Golf IV har mye større rulleomkrets på hjulene og derfor må ha annen dekkdimensjon enn Golf III. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2006 ok, kjekt å vite. da ble felgene solgt. må bare finne transport:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...