Passer disse i min B5. (skinnseter)

Anbefalte innlegg

Har funnet noen skinnseter som jeg henter til onsdag, men for å være på den helt sikre siden, så lurer jeg på om setene som sto i en A4 97mod B5 Sedan Quattro (dype "sports" seter) passer rett i min A4 B5 95mod Sedan 1.8??

Håper på kjappe svar!

 

Mvh.

Jan R.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet noen skinnseter som jeg henter til onsdag, men for å være på den helt sikre siden, så lurer jeg på om setene som sto i en A4 97mod B5 Sedan Quattro (dype "sports" seter) passer rett i min A4 B5 95mod Sedan 1.8??

Håper på kjappe svar!

 

Mvh.

Jan R.

Ingen problem med Setene fremme, men baksetene har litt forskjellig innfesting.

Gjelder innfestingen bak i skulderhøyde. Gjaldt i værtfall 99 kontra 96 modell!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er riktig Jan ja, men alikavel feil. I 99 kom en litt annen innfesting som du sier, men leser at Jan Richard henter 97-modell seter til en 95-modell bil? ... og i så tilfelle er det akkurat samme festene slik at dette passer rett på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er riktig Jan ja, men alikavel feil. I 99 kom en litt annen innfesting som du sier, men leser at Jan Richard henter 97-modell seter til en 95-modell bil? ... og i så tilfelle er det akkurat samme festene slik at dette passer rett på.

 

;) Ok, viste det var et skifte men ikke at det var så seint!!

Notert i den store svarte boken : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da dobbeltsjekket at det var en 97mod, og det stemte! Da kjører jeg imorra 0530 fra Telemark!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da dobbeltsjekket at det var en 97mod, og det stemte! Da kjører jeg imorra 0530 fra Telemark!

 

God tur! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur! ;)

hehe! Takker så meget!

Blir en veldig lang tur også..

Først til Kongsvinger (ca 3t fra telemark) hente skinnseter, så ned til Sarpsborg (ca 3timer fra Kongsvinger) hente høyre forskjerm til bilen til mamma som jeg greide å herve..... så er det ca 3 timer hjem til telemark igjen..

blir en laaaaaang dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe! Takker så meget!

Blir en veldig lang tur også..

Først til Kongsvinger (ca 3t fra telemark) hente skinnseter, så ned til Sarpsborg (ca 3timer fra Kongsvinger) hente høyre forskjerm til bilen til mamma som jeg greide å herve..... så er det ca 3 timer hjem til telemark igjen..

blir en laaaaaang dag..

 

 

Men bilkjøring er jo gøy, så det burdte jo ikke være noe problem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig med en Toyota HiAce som jeg har fått lånt. men er bakhjulsdrift og turbo på den gromme dieselen da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.