#1 Skrevet Mars 6, 2006 jaja, så var det min tur da... Klarte seff. å kjøre ut av vegen i dag. Hadde ikke storefarta siden den var i en sving på en gårdsvei. Kjørte ned i ei grøft og ble dratt opp av en traktor. Jeg har løfa bilen opp med truck og har sett etter om noe er skada. Alt virker fint og det er ikke ulyder fra bilen. Det eneste jeg ikke liker ar at ratte rister når jeg kommer opp i 50km/t ca. Hva kan dette være? Har sett på hjula når dem går rundt og de er jo helt runde.. Takker for all hjelp jeg får... Tror dere en forstillingsjustering hadde gjort seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2006 Kan være at forstillingen er kommet ut av stille, men det første du bør sjekke er at det ikke er noe is inni felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2006 En forstillingskontroll er vel på sin plass...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2006 Is ja.... Skal se litt nærmereom på det.... Er egentlig ikke noe krise å ta forstillingskontroll for gewinden skal på i løpet av kort tid.... Nye dekk hadde gjort seg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2006 jaja, det var heldigvis ikke noe mer enn litt snø viste det seg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2006 kan felgen blitt slått skjev? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2006 kan felgen blitt slått skjev? Nei, tror ikke du klarer å slå en aluminiumsfelg skjev. Aluminium er såpass sprøtt, at felgen sannsynligvis sprekker eller bare går helt i stykker hvis du får gitt den en såpass trøkk. Stålfelger er en helt annen sak, men gjettet på at det var lettmetal du siktet til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2006 Går ann å få ovale/skeive alufelger også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2006 hadde samme problemet med bilen min i går, dro henger som var passe tungt lasta.. skulle kjøre forbi en bil i ei 50 sone som kjørte ca 20, og spant da på alle 4 forbi.. etter det måtte eg blinke ut fordi rattet rista som f@aen i 45 kmt og oppover.. skjønte ikkje bæret, og sjekka om hjula hadde løsna, og prøvde uten henger osv.. plutselig forsvant det bare, så det var nok snø det også. har 8x17 vinterfelger så det vil nok legge seg litt i kanten der ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...