#26 Skrevet Mai 10, 2006 Da har jeg sjekket litt priser rundt om og kom faktisk frem til at lokale Møller avdelingen var rimelig. Et verksted som er med i Mekonomen kjeden skulle ha 11000,- for bytteturbo samt 3-4000,- for arbeid. Mens Møller skulle ha 10000,- for bytteturbo og 3500,- for arbeid. Ble ikke time før 1. juni så får smøre meg med en smule tålmodighet, kan ikke si annet enn at jeg ser fram til en "ny" bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 3, 2006 Da er bytteturbo montert og jeg er 13000,- fattigere, men fikk til heldigvis en "ny" bil Godt med drag hele veien opp nå, istede for "kengeru-drag" som var tidligere. Ble i tillegg skiftet oljeledning inn på turboen, da Møller påsto at denne var tett. Mulig det kan være en årsak til at turboen hadde havarert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 3, 2006 Grattis med "ny" bil..... Det var en god følelse husker jeg..... Kostbart, men det var verdt det.Oljeledningene mine ble sjekket, men di var okay ifølget verkstedet... Ut å kjøre...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...