#1 Skrevet Mars 6, 2006 har litt morkene slanger og i tillegg skal jeg øke ladetrykket endel. Derfor skal jeg kjøpe meg samco slanger. Lurer på å kjøpe kit, men er jo litt stive priser på dette, samt at hvis jeg f.eks skal bytte ic så passer det jo ikke lenger. Er det like greit bygge det sammen av "universal" delene til samco og alu/rustfritt rør istedet? Ser at protrim.no har bra priser. Eller burde jeg bestille i utlandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2006 Kollevold.no lever dette også ser jeg. Hva prisene ligger på aner jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2006 Autopower har gitt meg best pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2006 kollevold er hovedimpotør av samco i norge. protrim har samco vwcarcounsult har samco vangbo har vibrant brakes.no har og men husker ikkje merke. vangbo har mykje deler til ombyggyng til ic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2006 Spørsmålet blir også hvem som har mest på lager (i forhold til lang leveringstid på samco) og gir god service og rask levering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...