#1 Skrevet Mars 6, 2006 Vw RP motor. monojet.. Delnr : 191 906 091 L noen som veit nøyaktig hvor mye denne har i trykk? det nøyaktige trykket som er optimalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2006 ingen? ... det var da dumt det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2006 Vet at SPI (monojet) pumpene til Polo ikke holder til Digifant/Digi-Jet på Polo fordi de ikke har nok flow/trykk. Polo med SPI bruker samme dyse og spjeld ("forgasser") som 90 hk Golf og Passat, så jeg regner med at din pumpe ikke gir nok hverken trykk eller mengde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2006 jeg feilbestilte pumpe til vr6 min den pumpa jeg fikk var vel til en 90 mono point rp den ga 2 eller 3 bars trykk husker ikke helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2006 Eg meina den ikkje levera meir enn 1.2 eller 1.3 bar eg...Sjekka dette opp når eg skulle bygge min om til G60..Men meget muleg eg hugsar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2006 Vw RP motor. monojet.. noen som veit nøyaktig hvor mye denne har i trykk? det nøyaktige trykket som er optimalt Arbeidstrykket skal ligge rundt 1 bar (0,8 - 1,2 bar) på monopoint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...