#1 Skrevet Mars 6, 2006 Får ikke opp baggasje luka på s4en (c4 94 mod) min verken ved å bruke sentrallås eller bruke nøkkel bak. Virker som låsen har låst seg helt og lurte på om noen har tips på hvordan jeg kan få opp denne luka? Har hatt litt trøbbel etter hvert med det elektriske på denne bilen. Blir f..n meg så forbanna. Låsene låser seg også i til alle døgnets tider. Trenger tips:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 Får ikke opp baggasje luka på s4en (c4 94 mod) min verken ved å bruke sentrallås eller bruke nøkkel bak. Virker som låsen har låst seg helt og lurte på om noen har tips på hvordan jeg kan få opp denne luka?Har hatt litt trøbbel etter hvert med det elektriske på denne bilen. Blir f..n meg så forbanna. Låsene låser seg også i til alle døgnets tider. Trenger tips:confused: Hva slags c4? Avant / sedan?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2006 Det er ei stasjonsvogn 2.2t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2006 Det er ei stasjonsvogn 2.2t. t Ikke lett akkurat.. men det eneste du kan gjøre når den ikke vil opp er vel å komme deg inn i luka.. prøve å få av trekket på innsiden som sikkert blir ødelagt og åpne låsene som er i begge ender.. og få opp luka og finne feilen da.. Kjedelige greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2006 Søren og, håpte det skulle være en letter måte. Får vel bare spør audi hvordan de gjør det eller hvor mye de skal ha for å få den opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...