#1 Skrevet Mars 7, 2006 Oppdates:2006 Motor Ferdig Bil til lakkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 Hm.... Ca 720 hk og litt under 800 NM (?), burde vel sparke godt ifra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2006 Hm.... Ca 720 hk og litt under 800 NM (?), burde vel sparke godt ifra det 753 bhp;) 730 nm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2006 Splitte mine bramseil, hva er det jeg ser?? Har den røde S2'n også blitt like bred som den som var gul? Og er den fortsatt rød neste gang vi ser den? Blir helt konge, Jarle og Frode: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2006 Splitte mine bramseil, hva er det jeg ser??Har den røde S2'n også blitt like bred som den som var gul? Og er den fortsatt rød neste gang vi ser den? Blir helt konge, Jarle og Frode: rock : Eller er det denne??? :confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2006 Da er det den "gule" altså? Hva er vekten på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2006 Oppdates:2006Motor Ferdig Bil til lakkering hvordan går det med det prosjektet som er til høyre på bildet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2006 Du er en GAL,GAL mann.... Men det vet du vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2006 hvordan går det med det prosjektet som er til høyre på bildet da? Vi arbeider med saken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2006 Da er det den "gule" altså?Hva er vekten på den? 1170 kg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2006 Steike å rått! Lover jeg er IKKE misunnelig på de talla: bh : Nei ikke i det hele tatt liksom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2006 gad daim: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 7, 2006 Eller er det denne??? :confused: Nei, det er ikke denne, det veit vel du som eier disse bilene: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 7, 2006 Da er det den "gule" altså?Hva er vekten på den? Nei, den røde på bildet er den røde, og ikke den "gule"(som kanskje ikke er gul lenger). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2006 Nei, den røde på bildet er den røde, og ikke den "gule"(som kanskje ikke er gul lenger). Jeg vet ikke selv hvem vi skal bruke ( vi får se til Våler) : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 8, 2006 Oppdates:2006Motor Ferdig Bil til lakkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 8, 2006 Jeg vet ikke selv hvem vi skal bruke ( vi får se til Våler) : smil : ta med begge 2 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 8, 2006 Å du salte jeramias ' Denne bilen bare MÅ jeg sitte på med en runde eller 10 Dokke kan sakerne Frode, la blårøyken velte Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 9, 2006 Dette blir bare helt rått Frode! Har stått og sikla mye på disse bilene på diverse treff gjennom åra. Har bare et lite spørsmål som jeg har lurt på lenge. Hvor mye tror du det går an å lette en S2 coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 10, 2006 Dette blir bare helt rått Frode! Har stått og sikla mye på disse bilene på diverse treff gjennom åra.Har bare et lite spørsmål som jeg har lurt på lenge. Hvor mye tror du det går an å lette en S2 coupe? Ned mot 1100 kg det vil jeg kalle for exstrem letting:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 10, 2006 Ja ved Profetens Skjegg dette blir en rakett med hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 10, 2006 1100kg er ikke værst det, men tror ærlig talt at det skulle gå an å få den ned mot 1000kg og dette ville da ha vært veldig ekstrem letting. Spørsmålet er da om bilen ville vært kjørbar etterpå, med tanke på vektfordeling og stivhet i karroseriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 10, 2006 1100kg er ikke værst det, men tror ærlig talt at det skulle gå an å få den ned mot 1000kg og dette ville da ha vært veldig ekstrem letting. Spørsmålet er da om bilen ville vært kjørbar etterpå, med tanke på vektfordeling og stivhet i karroseriet. Tror ingen S2 er særlig kjørbar uten karosseri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 10, 2006 Ned mot 1100 kg det vil jeg kalle for exstrem letting:) S2 veier vel i utgangspuntet ca 1570 kg. så hvis du din veier 1170 kg = 400kg spart. Og man sier 100kg = 30 hk, så kan man jo selv regne ut hvor mange "gratis" hester man har fått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 10, 2006 Kan jo ta noen Kg til på totalvekten, men da må føreren ofre noen Kg (Slutt på McDeee mat til sommern eller trimme mer...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...