Anbefalte innlegg

Hmmm sikker på det er søsterbilen som ble benyttet i bakkeløpet? Søsterbilen til den gule står på et verksted uten et par vitale deler (i alle fall sist gang jeg så den), og den har vært samme eie siden den gule og denne ble bygget opp.

 

Nei, ikke 100% sikker på at det var "søsterbilen", derfor jeg skrev at det var usikkert hvor like dem egentlig er. Så sånn er det:)

 

Back to topic:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig rått prosjekt!!: rock :

 

har du ordnet forskjermene selv eller er det mulig å få kjøpt slike?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat kommet hjem ifra våler banen nå. og har sett denne bilen i aksjon idag. fy faen og det funka, og med en sjåfør som satser litt og da. hafsengen havna langt etter i gatebil extreme løpet. helt værst enkelt og greit:tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat kommet hjem ifra våler banen nå. og har sett denne bilen i aksjon idag. fy faen og det funka, og med en sjåfør som satser litt og da. hafsengen havna langt etter i gatebil extreme løpet. helt værst enkelt og greit:tilber: :tilber:

 

Ja, den støtter jeg! Dette var helt værst!!!!

 

Synd den blå fikk skader på siden av den cossien btw..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen hva bilen din gikk Frode! Kom akkurat tidsnok til extream kjøringa på lørdag og denne bilen var i en klasse for seg selv. Vet ikke hvor mye Jørn satsa med coupe`n med imsa motor,men ble bra parkert på langsida av Frode. Tror Frode beviste i helga at høy effekt ikke sier noe om hvor rask en bil er rundt en bane,men at understell og vekta er like viktig som effekten.Det var flere biler med mer effekt enn Frode som ble parkert ute på bana.

 

Ps, var det turbo`n som tok kvelden under extream kjøringa el Frode?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

råeste bilen i helga, helt klart car of the show, og ikke den svenske etter min smak, men men..

 

lykke til videre, og håper du kommer på treff også neste helg med den ;): ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen hva bilen din gikk Frode! Kom akkurat tidsnok til extream kjøringa på lørdag og denne bilen var i en klasse for seg selv. Vet ikke hvor mye Jørn satsa med coupe`n med imsa motor,men ble bra parkert på langsida av Frode. Tror Frode beviste i helga at høy effekt ikke sier noe om hvor rask en bil er rundt en bane,men at understell og vekta er like viktig som effekten.Det var flere biler med mer effekt enn Frode som ble parkert ute på bana.

 

Ps, var det turbo`n som tok kvelden under extream kjøringa el Frode?

var bare en olje kobling som hadde løsna...alt i orden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som filma og har lyst å dele?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noen film her... men et bildet av frode med vinger...

 

0_140.jpg

 

Forresten må jeg si at jeg er mektig imponert Frode. Bilen fungerte meget bra. All ære til dere begge for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott kjøring på lørdag:) :)

 

ble litt interisert i den blå s2`n som ble oppripa...er han medlem?

virka jo som den sparka ifra den å...: smil :

tror jeg har litt sand i hettegenser`n enda etter hans snurring: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk du klokka nokon runde tider i helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 seter i bilen din eller?

Mye tar du for ett par runder med meg inni a?

Så heeelt sinnsykt ut!

 

kommer du på hovedtreffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 seter i bilen din eller?

Mye tar du for ett par runder med meg inni a?

Så heeelt sinnsykt ut!

 

kommer du på hovedtreffet?

 

Er det skilt på den da? får vel ikke kjøre uten. Sliter vel litt med 90db grensen også kanskje?

Men ja det hadde vært kult om den kom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å det var dumt.. må vel klare å gjøre ett unntak eller hva vwaudi-club?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det skilt på den da? får vel ikke kjøre uten. Sliter vel litt med 90db grensen også kanskje?

Men ja det hadde vært kult om den kom.

den bilen har vognlisens. og da kan man kjøre på bane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den bilen har vognlisens. og da kan man kjøre på bane

 

Dessverre ikke på vårt treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre ikke på vårt treff.

det vet jeg, men tenkte på sånn generelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott kjøring på lørdag:) :)

 

ble litt interisert i den blå s2`n som ble oppripa...er han medlem?

virka jo som den sparka ifra den å...: smil :

tror jeg har litt sand i hettegenser`n enda etter hans snurring: smil :

 

Nei, han er ikke medlem. Og ja, den sparker godt i fra m alle 660 hestene og omtrent det samme antallet newtonmetere: rock : Nok en vellykket greie fra VS Motor:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Just got back myself from todays HEAVY track drivning!

That red "chromeQuattro" were a bit overestimated i also think. The sound on it were awesome, and the acceleration too, but the handeling in corners clearly showed that it was too light and almost got "gone with the wind".

 

 

The silver s2 Evo (formerly known as THE RED ONE, YES THE RED ONE!!!) did let all the others 900++ bhp "european Monster cars" tast dirt. It went like a rocket, and i have never seen such acceleration out of any turn, even turn-outs with all 4 spinning and still accelerating from the rest.

 

That is one serious machine!

 

Vi beklager att VW Audi treff ikke klarer og ordne så vi få kjørt med vår lisens godkjente Audi S2 pga støy.

DSC_0187.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var synd å høre..

 

hvor mye ligger db'n på denne bilen på sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Just got back myself from todays HEAVY track drivning!

That red "chromeQuattro" were a bit overestimated i also think. The sound on it were awesome, and the acceleration too, but the handeling in corners clearly showed that it was too light and almost got "gone with the wind".

 

 

The silver s2 Evo (formerly known as THE RED ONE, YES THE RED ONE!!!) did let all the others 900++ bhp "european Monster cars" tast dirt. It went like a rocket, and i have never seen such acceleration out of any turn, even turn-outs with all 4 spinning and still accelerating from the rest.

 

That is one serious machine!

 

Vi beklager att VW Audi treff ikke klarer og ordne så vi få kjørt med vår lisens godkjente Audi S2 pga støy.

 

Dette er sakset fra teknisk tråden til våler treffet.

Her kommer en gla'melding

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Vi har nå vært i møte med Vålerbanen og har fått følgende beskjed:

 

Linsensierte/rallybiler får kjøre på banen. Støybegrensning er 92 dB og de kjører i egene heat.

 

Prøveskilt er lov men bilen skal være i god teknisk stand. Vi forbeholder oss retten til å avvise biler med prøveskilt vi mener ikke er i god nok teknisk stand

 

Joda... hvis den ikke er over 92db da..

Tror det er mange som setter stor pris på at dere kommer en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få på ett par lydempere da!!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få på ett par lydempere da!!;)

 

Ja, skru på noen dempere å kom.. ;) MÅ, bare MÅ sjå dinna bilen på Våler til helga! Klarer ikke vente til neste Gatebil : eek :

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyrde at du var fornøyd med S2en:) og at den gjekk ganske bra:) Har dere noe film av kjøring på våler med den som vil bli lagt ut her på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også at du kommer. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.