#1 Skrevet Mars 7, 2006 Idag har Kjell Inge Nåstad runddag, han fyller nemlig "hele" 30 år! Med andre ord en ungdom i sin beste alder! Nordmøre lokallag gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 Gratulerer med dagen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2006 Takker så my for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2006 gratulere med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2006 sent ute her men... grattis med dagen da! eskild: sitter du å blar gjennom alle som har bursdag elns!? Du er jo superoppdatert jo, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2006 eskild: sitter du å blar gjennom alle som har bursdag elns!? Du er jo superoppdatert jo, hehe... Nope... hvis du ser nederst på "førstesiden" her på forumet, så ser du noe som heter "Dagens fødselsdager" Og når man surfer gjennom forumet daglig, er det lett for å ufrivillig sveipe over dette og se hvem som har bursdag "idag". Og ser jeg et "kjent" navn så er det jo klart at jeg gratulerer! Men det kan også hende at jeg ikke får med meg alle, så dere må ikke bli sinte hvis noen uteblir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...