Lys i luftedysene på Audi B4

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer på om det skal være lys i luftedysene på Audi Cab? Noen som vet og hvordan en får ut dysene? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som kjører Audi cab/Coupe som vet om det skal være lys i luftedysene??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem dyser er du mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med cab, men har lest her på forumet at det er en egen "lyspakke" til A4 som option, og at det er denne som inkluderer lys i friskluftdysene og et par andre smarte steder.

Er ikke lys i dysene på min A6 C4, og kameraten min har det heller ikke på sin 97mod A4, så regner med at det er en litt sjelden ekstrautstyrspakke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lest her på forumet at det er en egen "lyspakke" til A4 som option, og at det er denne som inkluderer lys i friskluftdysene og et par andre smarte steder.

 

Jeg tror ikke det ble egen lyspakke på A4 før B6 kom i 2001. A4 B5'en fikk lys i hjulene på luftdysene på facelift i 1999.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 99 model cab som jeg kjøpte ny og det var ikke et alternativ på utstyrlista jeg så på. husker jeg ganske godt for jeg krysset av ganske mye .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er poenget med lys i friskluft dysene? :confused: Lys i luftdysene på dashen der det kommer varm & kald luft ut av? Noen som har bilder hvordan dette ser ut.

 

 

Edit: Å få ut selve bevegelig delen/rettningsstyreren vel vel bare å dra de rett ut!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener friskluftsdysene ja. :) Er jo hvite, runde felt over der en justerer opp/stengt funksjonen. Og dete er på en 92 cab og ingen A4 :o Må nok vente noen år før en har råd til en sånn bil.........:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er snakk om lys i de "hjulene" som du bruker for å regulere hvor mye luft som kommer ut. Er jo egentlig litt greit, så ser du om de er åpne eller lukket.

Man kan jo riktignok som oftest kjenne det bare med å holde hånda forran også, men skader jo ikke med lys :) Skulle gjerne hatt det selv.

Så forresten en tråd her for en tid tilbake hvor det ble forklart hvordan man skulle bytte lys i disse, så da er det sikkert samme fremgangsmåte for å montere. Forutsatt at det finnes strømledninger i nærheten selvfølgelig... Det er jeg usikker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får nappe ut ene dysa og sjekke hva som er bak der. :) hadde vært litt kult med røde lys der som resten av innstrumentene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene under viser hvordan lyset i hjulene ser ut i mørket og når det er lyst på A4 B5 facelift.

luftdyser.jpg

luftdyser2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så jålete ut, bortsett fra at det er kun et punkt på cab,en min om det er noen som forstår dette da?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så jålete ut, bortsett fra at det er kun et punkt på cab,en min om det er noen som forstår dette da?? :)

Skal jo være rødt rødt rødt RØDT overalt!! :D

 

Kult :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg med på hvor dere mener. Aldri tenkt tanken på dette før.

Er vel uansett bare å koble seg på den blå/svart eller var blå/grå ledning som er innvendig lys via lyshendelen (lys i instrument panelet etc.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.