Telemark: Elite Auto på Kjørbekk

Anbefalte innlegg

Så at det var kommet ett nytt verksted på Kjørbekk ved Hansen og simonsen som kaller seg Elite Auto og under står det "spesialister på VW og Audi".

Noen som kjenner til dette? Så bl.a at 90`en til mr.Reinholt sto på utsiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så at det var kommet ett nytt verksted på Kjørbekk ved Hansen og simonsen som kaller seg Elite Auto og under står det "spesialister på VW og Audi".

Noen som kjenner til dette? Så bl.a at 90`en til mr.Reinholt sto på utsiden?

Det var snakk om de på lokallagsårsmøtet når det ble valgt nytt styre i telemarkslokalllag. Heine har vært i dialog en del med de så han vet nok noe. De var intrs. i og holde temakvelder og snakk om at telemark lokallag kunne benytte 2etg. der til og ha lokallagsmøter. Vis jeg ikke husker helt feil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer, vi får ha ett eget lokale i 2 etg hvor vi kan ha møter og temakvelder!! Håper dette skjer! Det hadde vært supert! Sitter vel egentlig bare å venter på positive svar fra Heine!

Men til Heine: Var det Spisebord de spurte etter?

Isåfall har nok jeg kanskje ett de kan få!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det;) Montering av KW2 på 90'n om dagen..

Elite Auto og SH Bil holder til i samme bygget. SH Bil driver med oppretting og lakkering. Elite Auto er knallgod på Audi! Han har jobbet både på Skien Bil og Grenland Auto før han begynte for seg selv rett før jul. Han har skrudd både på A3'n og 90'n, og jeg kan trygt anbefale dette firmaet.

114-1438_IMG.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok kjekt å vite,de har sikkert litt lavere timespris enn skien bil også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.