#1 Skrevet Mars 7, 2006 lurer på om setene i a4 kan passe i 80 b4 med litt modifikasjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 hadde A4 fram soler å seta bak i en audi 90, 89 mod en gang! den gikk fint det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2006 noen som veit om dette funker i nyere 80 avant da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2006 jeg har ett sett med seter til A4 (stoff) om du kanskje vil prøve i bilen din, Setene mine står i en Sedan.. Om du vil prøve, så skal du få de til gibort pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2006 har du no bilde på dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2006 Jeg kan ta ett bilde i morgen av interiøret. Selger det for 500kr! Kjempebilligt! Har lagt ut en annen tråd om salg av dette interiøret. les der for litt mere info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...