#1 Skrevet Mars 7, 2006 Nå nærmer sommeren seg med stormskritt og valget av nye sommerfelger er på lista. De jeg har tenkt meg da er enten RH AD-cup eller Brock B2 Så kunne jeg tenkt og høre litt meninger? Eller andre forslag? Dimen på felgen må nesten være 9x16" Eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 jeg synes de øverste var penest ihvertfall... tror de blir utrolig bra på passaten din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2006 brock rocks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2006 Brock;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2006 Syntes de var forholdsvis like, men kant er bra! myyye kant, så da blir det brock: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2006 Brock hadde jeg valgt også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2006 må nok si brock jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2006 Brock SELVFØLGELIG!! det blir konge! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2006 jeg ville valgdt brock felga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2006 hei du. brock....det er det jeg skal ha på min.hvis du skal ha RH,må du bruke spacer tror jeg,pluss at de er litt dyrere.ringte norskfelgimport,og de skulle ha ca 9000kr for fire felger og dekk 215/40/16 men begge felgene er veldig fine,RH er vel kansje klassikeren,men brock har værst kant!!!! lykke til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2006 hei du. brock....det er det jeg skal ha på min.hvis du skal ha RH,må du bruke spacer tror jeg,pluss at de er litt dyrere.ringte norskfelgimport,og de skulle ha ca 9000kr for fire felger og dekk 215/40/16 men begge felgene er veldig fine,RH er vel kansje klassikeren,men brock har værst kant!!!! lykke til:) Ja, stemmer stemmer! Er litt mer gunstig for min del og kjøpe RH felgen p.g.a at jeg jobber på Telemark Dekkimport som da er underavd. for Norsk felgimport. Får da felgene til inkjøpspris +litt til. Men har aldri sett RH felgen i virkeligheten så jeg vet ikke hvor dyp banen er på den iforhold til brock felgen. Ja, det stemmer at jeg må nødt til og space felgene. Forran må jeg space nesten 10 og bak 5 for at de skal gå klar fra fjærbeina og dritt... Men får se... Hadde vært morsomt og sett felgene i virkeligheten da... Men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 9, 2006 Da er det blitt bestilt felger. Snakka med importøren om bredda på banen og den var på 15cm ca. Vil tro det er nok bane for min del. Får nå håpe at jeg slipper og space hjulet alt for mye. Er jo trangt under der. Det ble da RH AD-cup 9x16" Gleder meg til og se hvordan detta kommer til og se ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2006 Blir bra dette! Du får legge ut bilder når felgene er montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...