#1 Skrevet Mars 7, 2006 Ser det er diverse tråder fra treff osv som har mye fin quattrokjøring. Men er det noen som har bilder som er fine å sette som bakgrunn på maskinen? Gjerne i høy oppløsning og fint motiv. Tenker da på fine quattro drifter.Og helst vinterbilder, siden det snør så fint ute idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 Blant 2500 bilder av Audi så finner jeg faktisk ikke ETT driftebilde..!!..spennende å se hva som dukker opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2006 Har en serie av disse med god oppløsning. Tatt med 8 mpxl kamera. (Ikke akkurat tradisjonell drifting, men går sidelengs iallefall... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2006 Vet ikke om dette kvalifiserer som "driftebilde" men ryker gjør det iallfall Måtte trå til med noen donuts på et klubbløp i autoslalåm da ingen Bmw-gutter turte å spinne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2006 Enda et : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2006 IMSA S2'en fra sigdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2006 Skal ikke skryte på meg at bilen er så vakker i hjemmelaget Harlequin-utgave, men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2006 HER derimot......... snakker vi desktop-bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2006 Dårlig med snø, men er no på en oljebelagt stålplate:) Er det du som herjer lenger oppe her Pål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2006 Dårlig med snø, men er no på en oljebelagt stålplate:) Er det du som herjer lenger oppe her Pål? Hvis du tenker på bildene av en bil som spinner rundinger så er det meg ja. Måtte vise BMW-guttene her i Ålesund hva det vil si å spinne rundinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2006 LOL, det er bra, sett de på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2006 må ikke ødlegge nokke no pål, du vet kor lang tid det tar før det blir i orden igjenn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 8, 2006 må ikke ødlegge nokke no pål, du vet kor lang tid det tar før det blir i orden igjenn.... Bare misunnelig du,prøv slikt med Rælli-Golfen å se om det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 8, 2006 Bare misunnelig du,prøv slikt med Rælli-Golfen å se om det går Det er vel muligheter for det kan gå det til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2006 Det er vel muligheter for det kan gå det til slutt Da må syncro-systemet "modifiseres" for å få til slike piruetter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 9, 2006 skal nok bli ei råd me det skal du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 9, 2006 Det skal vi nok få til Øystein;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 9, 2006 Og så back to topic...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 3, 2006 Fikk litt lyst til å bumpe denne for å se om det har dukket opp noen nye bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 3, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 3, 2006 Gamlebilen min på sigdal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 3, 2006 Noen bilder jeg tok på siste Gatebil: Bildene finnes i høyere oppløsning her: http://gallery.raboc.org/ Og et bildet jeg tok i sommer en gang her: http://www.pvv.org/~olekvi/pictures/DSC_5111.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 4, 2006 kan ikke kalle meg proff. men her er det noen jeg har tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 4, 2006 Urquattroen i Kristiansand: http://www.gatebilmedia.no/frisak/frisak_krist_quattro1.JPG Urquattroen i Kristiansand: http://www.gatebilmedia.no/frisak/frisak_krist_quattro2.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 4, 2006 Henrik? kan ikke du legge ut avataren din i stor versjon a? det ER så deilig det bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...