#1 Skrevet Mars 7, 2006 Er det noen som har erfaring fra denne butikken?? Driver med den store jakten på sommerhjul, og har kommet over et sett felger fra disse som jeg kunne tenke meg til A6`n.. Har skjønt at det er flere useriøse forhandlere i vårt ganske land, og gidder ikke mase/vente/krangle etc. for å få tilsendt et sett felger.. Kunne oxo tenkt meg synspunkter rundt denne felgen, er ikke så mange som har den, mulig det er en grunn til det.. Eneste jeg vet, er at det blir 19" hjul med 235/35-19.. Felgen heter Carllsson: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 Hva med å prøve her http://www.tevodekk.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2006 Så annonsen til Big Wheels på finn.no Regner med at de er seriøse, de er visstnok store i danmark. Var veeeldi bra pris på Carlsson felgen! Veldig sprek oxo!!! Kan ikke garantere for firmaet, tror dem er ganske nye i Norge som sagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2006 Firmaet har vel eksistert i 4-5 år, de er veldig dyktige, og strekker seg for å blidgjøre kundene. Har handlet mye hos dem, og de får 100% fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2006 Så annonsen til Big Wheels på finn.noRegner med at de er seriøse, de er visstnok store i danmark. Var veeeldi bra pris på Carlsson felgen! Veldig sprek oxo!!! Kan ikke garantere for firmaet, tror dem er ganske nye i Norge som sagt.. Var på Finn.no jeg så de oxo.. Sjekket ut på Tevodekk.no, men der hadde de ikke komplett pakke med de felgene.. Med Nankang dekk, så blir prisen kr.15.572,- solgt løst.. Går sikkert an og få en pakkepris da;) Skal visst være fin finish på disse felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2006 ja de er sinnsykt fete! vurderer dem til audi'n jeg oxo!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2006 Var veeeldi bra pris på Carlsson felgen! Er vel bare replica av en Carlsson felg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2006 ja de er sinnsykt fete! vurderer dem til audi'n jeg oxo!! Jeg skulle i utgangspunktet ha RS6 felgen, men virker som at "alle" skal ha den, så ser derfor rundt etter andre alternativer til en grei pris.. Men for all del, RS6 er en knall fin felg som er lett og holde ren (hadde slike i 19" på en passat jeg hadde i fjor) men litt kjedelig at så mange velger den, det er jo så sinnsykt mange andre felger å velge på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2006 Tevodekk har disse som pakke i 17", 18" og 19" med Sumitomo / Toyo dekk 17" 225-45 9950,- 18" 225-40 11950,- 19" 235-35 13950,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2006 Er vel bare replica av en Carlsson felg.. Ja, det er en replica felg.. En original Carllsson felg er to delt, og koster sikkert 2-4 ganger prisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2006 Tevodekk har disse som pakke i 17", 18" og 19" med Sumitomo / Toyo dekk17" 225-45 9950,- 18" 225-40 11950,- 19" 235-35 13950,- Hmmm, får bare opp Cooper og Nankang som alternativ når jeg søker på 19" dekk der jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2006 Jens Morten på Big-wheels er topp seriøs, har handlet med de over et år....solgte vel for et 200 tusen for dem her oppe i fjor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2006 Hmmm, får bare opp Cooper og Nankang som alternativ når jeg søker på 19" dekk der jeg: klø :Jeg har hentet infoen fra bladet AUTOFIL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 9, 2006 Jens Morten på Big-wheels er topp seriøs, har handlet med de over et år....solgte vel for et 200 tusen for dem her oppe i fjor... Høres bra ut det: ja : Eneste som er litt synd, er at de kun har Federal dekk i den dimensjonen jeg vil ha, 235/35-19.. Kunne få med Dunlop, men hadde da kun i 225/35-19: bh : Har skjønt etter litt lesing på forumet her at ikke Federal er noe spesielt bra dekk, spesielt ikke på vått føre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 9, 2006 Har kjørt med Federal,og man merke at de er et "billigmerke" da de bråker en del og er forholdsvis harde...men til en slik pris er de ikke så aller verst;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 9, 2006 hmm..vet ikke hva jeg skal si...har både bra&dårlig erfaring med di..kjøpte 20" felg ho dem i fjor til en a8 med et 34,det viste seg at di ikke passet noe di garanterte, fikk heller ikke fevert felgen tilbake pga jeg kjøpte dekka en annen plass å di var lakt på felgen.kjøpte oxo et par 17" gelger med til en seat som heller ikke passet,men da hadde jeg ikke lagt på dekka ,men di tok ikke disse heller i bytte,men heldigvis kåm jeg i kontakt med impotør av disse felga å fikk byttet di hos dem.men har handlet med di etter på å,,helt grei service,kommer sikker å handler der flere ganger uansett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...