Anbefalte innlegg

I og med at 90n min skal tas helt fra hverandre lurer jeg på om jeg samtidig skal fjerne bakdørene...

Sveise de fast i resten av karosseriet og bytte rutene til noen hele ruter ala 90 Coupe. Noen som vet om de passer, eller har noen formeninger om dette? Hvordan ville det bli seende ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte til Coupè dører da? og flytte B-stolpen. Ellers vil det nok se litt snodig ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det kommer til og se tøfft ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Wathne

Bytte til Coupè dører da? og flytte B-stolpen. Ellers vil det nok se litt snodig ut ;)

 

Vil se veldig snodig ut med Coupe-dører også, de har en mye slakkere vinkel på frontruta enn en sedan har. Må i tilfelle finne ekte 2-dørs dører (samme som ble brukt på Sport quattro)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ikke audi 80 typ 81 som todørs da? mener å ha sett det. men de dørene er vel størren 4-dørs, så da må man flytte b-stolpen som det sies.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

Kom ikke audi 80 typ 81 som todørs da? mener å ha sett det. men de dørene er vel størren 4-dørs, så da må man flytte b-stolpen som det sies.

 

Joda, den kom som 2-dørs. Da er dørene like lange som på Coupe, men vinklene på frontruta er anderledes.

 

2-dørs USA-modell:

4k.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei!

 

Petter, da kan du jo bare kjøpe tak, frontrute, sideruter osv av meg da :) Høres ut som et fint prosjekt!

 

Av hensyn til dine nærmeste så tror jeg heller at jeg beholder det selv....... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.