#1 Skrevet Mars 7, 2006 Hva med å ta av den orginale viften, som blir drevet at sentrifugalkraften (vist jeg ikke tar helt feil her nå), og bytte den ut med en elektrisk dreven vifte? F. eks denne: http://performance.speedycarparts.com/basket.php?makeid=34&modelid=356&year=1994&partid=535&brandid=552 noen synspunkter på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 Du tar nok feil ja Er elektrisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2006 er den det? når man ruser bilen så SUUUUSer jo vifta som bare det. Og den sviver lenge (sakte, til den stopper av seg selv) etterpå motoren er stoppet......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2006 Du tar nok feil ja Er elektrisk. Sitter både elektrisk vifte og viscovifte i S4/S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2006 men den som er elektrisk på min starter bare når klimaanlegget er på tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2006 My bad... er det begge deler på en gang? Har ihvertfall sett med bare el vifte før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2006 stemmer det, to små i tillegg som starter med climaen, og alle har vel det...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2006 Ekstraviften(e) (jeg har bare en..) har vel så vidt jeg vet tre 'trinn': 1. laveste hastighet når den går sammen med sirkulasjonspumpa, såkalt 'after-run'. (test ved å kortslutte de to pinnene på føleren ved siden av multifunk-giveren.) 2. mellomhastighet ved bruk av A/C 3. full guffe når bilen blir for varm, kobler du av viskosevifta, kan du få høre denne ved ca. 105 grader på måleren. (eller noe.. Husker ikke alt dette lenger..) Motstanden for de to første trinnnene er montert på rammevangen rett over intercooleren. Tar du av viskosevifta, er du igrunn bare i faresonen ved kjøring på lav eller middels fart i svært høy temperatur, i Norge bør ekstraviften gjøre susen. (pun intended.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...