Anbefalte innlegg

vil det kåste noe å være med på crusing visst jeg ikke skal gjennom tunnelen eller ta ferge??? greit å vite

 

I utgangspunktet ja, da det er lagt inn mat på cruisingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å komme ned! Er det muligheter for vasking av bil på stedet eller skal jeg sørge for det før jeg kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å komme ned! Er det muligheter for vasking av bil på stedet eller skal jeg sørge for det før jeg kommer?

Dette lurer jeg også på, er det noen som kan gi en brukendes forklaring på hvor en kan finne de forskjellige selvvask-stedene.

Helst da selfølgelig en forklaring for folk som ikkje har vært og eller ikkje er kjent i Kristiansund!

 

Man bør vel være tidlig ute på lørdag om man skal komme inn i mellom alle som skal vaske;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Div vaskemuligheter. Skal se om jeg ikke får karta opp noen asap

 

Edit : Med bilder som ble laga i en fei.... Skal se om jeg ikke får noen kompetente på saken etterkvart.....

 

Forøvrig så tar HØYRE NEDRE del av bilde nummer 1 (EN) Over for VENSTRE ØVRE del av bilde nummer 2 (TO)

kart2vask.gif

kartvask3.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Div vaskemuligheter. Skal se om jeg ikke får karta opp noen asap

 

Edit : Med bilder som ble laga i en fei.... Skal se om jeg ikke får noen kompetente på saken etterkvart.....

Og hvor skal vi bo i forhold til dette kartet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skal dere bo. Sted merket "Cæmpingen"

kart2vask.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite reisebrev:

 

S-Line paret tok av fra Statoil Furuset klokken 10:00 i dag (torsdag) og satt kursen mot Kristiansund via Dombås, Åndalsnes og Molde. Turen gikk "swift" og bra med noe mye veiarbeid i den nord-vestre delen av Norge. Dette var ikke noe S-line bilene koste seg med, men vi kom da igjennom det.

 

Var fremme i Kristiansund 18:00 akkurat som GPSene i bilene våre sa og har vært innom hallen å tittet på utstillingsområdet. Gleder oss til opplegget og sitter nå i vår leide leilighet og piiiiilser.

 

Vi ser fremover til å se dere på treffet i løpet av helgen!

 

Med hilsen,

S-line Roger og S-line Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi starta som vanlig for seint, og måtte vente lenge på ferga. men nå er vi halveis ute i romsdalsfjorden. om en drøy time møtes vi og da skal det smake med en flak-kjølt pils eller 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da var vi komt hjem etter kveldens økt med rigging av hall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer vel noen stemningsbilder fra cruisingen her i løpet av dagen? Eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka tid siste frist for bila som skal stille ut lørdagen er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka tid siste frist for bila som skal stille ut lørdagen er?

Tror det var innkjøring av biler fra 8-10 og dørene for publikum åpner kl 10. Om jeg ikkje tar feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som vet noe om treffet er vel på Nazareth konsert i kveld, så det er vel liten vits i å spørre.

 

Men er det noen som vet hvilke stander som blir å se på treffet? Kunne trengt diverse bilpleie-produkter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var innkjøring av biler fra 8-10 og dørene for publikum åpner kl 10. Om jeg ikkje tar feil.

 

Jeg vet egentlig ikke mer en dette jeg heller, men jeg kan bekrefte det som står her. I tillegg, om noen har tenkt å forlate hallen før ca. 4 da det skal avsluttes var det ønskelig om at dere varslet om dette pga plasseringen i hallen.

 

Skal få lagt ut noen bilder fra dagens crusing, men blir nok ikke før i morgen. Har gnukka på 2 biler og spist 300 knått i kveld... nam :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innkjøring av biler starter kl.08.00...og vi håper de fleste er komt inn i hallen til 10.00, for da åpnes dørene for pubikum. Men vi prøver selvfølgelig å være så fleksible som vi klarer her :)

 

Premieutdeling er kl.16.00, og utkjøring igjen starter senest kl.17.00 hvis alt går etter planen.

 

Det blir nok dårlig med bilpleieprodukter på standene vil jeg tro, da både Kristiansund Bilpleie og BilXtra "avslo" vårt tilbud om stand.

Andre firmaer som kommer er Big Wheels, Referanse Lyd og Bilsentrum.

Det er også godt mulig at Biltilsynet stiller med en mann eller to, slik at disse vil være tilgjengelige for spørsmål angående f.eks. ombygging, godkjenning etc...og nei, disse er der ikke for å skrive mangellapper ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten rapport:

 

Dette var desidert årets beste treff og er klart blandt topp tre av treff jeg noen gang har vært på. Et enormt gjennomført opplegg med ekstrem honnør til lokallaget som står bak.

 

Fredagen hadde vi en veldig fin cruising med opphold og intet nedbør. Vi var vel 12 biler på cruisingen som tok oss gjennom noe av Norges vakreste natur. I tillegg hadde lokallaget her ordnet bom- og ferje slik at alt var i orden under turen og bare å "kjøre på". Halvveis spiste vi en bedre middag. En utrolig bra tur.

 

Samme kveld var det Nazareth konsert som var ekstremt moro å oppleve, og dårligere ble den ikke med trivelige klubbmedlemmer både som vakter og som gjester. Vi hadde det ekstremt moro under hele konserten, i alle fall så langt vi kan huske.

 

Lørdagens utstilling var veldig bra gjennomført. Innendørs var en innertier og med en god miks av biler. Underholdning på scene under utstillingen var også en fin vri som mange andre burde lære av Nordvest-guttene. En super dag dette også.

 

Lørdagskvelden var det gallamiddag hvor gutta i lokallaget nok en gang hadde alt klappet og klart for medlemmene. En bedre middag etterfulgt av mer moro var en ekstremt fin avslutning på helgen.

 

Klokken 07:30 forlot Roger K. og med selv Kristiansund og satt kursen sørover som tok nøyaktig 10 timer for min del.

 

Benytter sjansen til å takke Nordmøre lokallag for en opplevelse for livet og for et treff utenom det vanlige. Ikke minst en spesiell takk til Vidar som tok oss imot ved ankomst og fulgte oss opp hele helgen.

 

Til slutt skal Nordmøre lokallag har gratulasjoner for et kjempe vellykket treff og gleder meg ekstremt til neste gang!

 

... så blir det moro å se bilder og film : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten rapport:

 

Dette var desidert årets beste treff og er klart blandt topp tre av treff jeg noen gang har vært på. Et enormt gjennomført opplegg med ekstrem honnør til lokallaget som står bak.

 

Fredagen hadde vi en veldig fin cruising med opphold og intet nedbør. Vi var vel 12 biler på cruisingen som tok oss gjennom noe av Norges vakreste natur. I tillegg hadde lokallaget her ordnet bom- og ferje slik at alt var i orden under turen og bare å "kjøre på". Halvveis spiste vi en bedre middag. En utrolig bra tur.

 

Samme kveld var det Nazareth konsert som var ekstremt moro å oppleve, og dårligere ble den ikke med trivelige klubbmedlemmer både som vakter og som gjester. Vi hadde det ekstremt moro under hele konserten, i alle fall så langt vi kan huske.

 

Lørdagens utstilling var veldig bra gjennomført. Innendørs var en innertier og med en god miks av biler. Underholdning på scene under utstillingen var også en fin vri som mange andre burde lære av Nordvest-guttene. En super dag dette også.

 

Lørdagskvelden var det gallamiddag hvor gutta i lokallaget nok en gang hadde alt klappet og klart for medlemmene. En bedre middag etterfulgt av mer moro var en ekstremt fin avslutning på helgen.

 

Klokken 07:30 forlot Roger K. og med selv Kristiansund og satt kursen sørover som tok nøyaktig 10 timer for min del.

 

Benytter sjansen til å takke Nordmøre lokallag for en opplevelse for livet og for et treff utenom det vanlige. Ikke minst en spesiell takk til Vidar som tok oss imot ved ankomst og fulgte oss opp hele helgen.

 

Til slutt skal Nordmøre lokallag har gratulasjoner for et kjempe vellykket treff og gleder meg ekstremt til neste gang!

 

... så blir det moro å se bilder og film : bh :

 

Hel enig med forrige taler, en uforglemmelig opplevelse. Jeg vil samtidig beklage på vegne av meg og Andreas for at vi ikke direkte var opplagt første halvdel av Lørdagen. Vi legger skylden på gutta fra Ålesund lokallag vi, som klarte å lure oss til å drikke litt mere enn en øl.: smil :;)

 

Og jeg vet vel ikke helt om jeg gleder meg så mye til bildene.:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig til bildene.

 

Og vil samtidig takke alle som kom for oppmøtet.

 

Glemmer heller ikke en av "søringene`s" tapre forsøk på "mopping" =)

 

Gleder meg til å se en del bilder =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten rapport:

 

Dette var desidert årets beste treff og er klart blandt topp tre av treff jeg noen gang har vært på. Et enormt gjennomført opplegg med ekstrem honnør til lokallaget som står bak.

 

Fredagen hadde vi en veldig fin cruising med opphold og intet nedbør. Vi var vel 12 biler på cruisingen som tok oss gjennom noe av Norges vakreste natur. I tillegg hadde lokallaget her ordnet bom- og ferje slik at alt var i orden under turen og bare å "kjøre på". Halvveis spiste vi en bedre middag. En utrolig bra tur.

 

Samme kveld var det Nazareth konsert som var ekstremt moro å oppleve, og dårligere ble den ikke med trivelige klubbmedlemmer både som vakter og som gjester. Vi hadde det ekstremt moro under hele konserten, i alle fall så langt vi kan huske.

 

Lørdagens utstilling var veldig bra gjennomført. Innendørs var en innertier og med en god miks av biler. Underholdning på scene under utstillingen var også en fin vri som mange andre burde lære av Nordvest-guttene. En super dag dette også.

 

Lørdagskvelden var det gallamiddag hvor gutta i lokallaget nok en gang hadde alt klappet og klart for medlemmene. En bedre middag etterfulgt av mer moro var en ekstremt fin avslutning på helgen.

 

Klokken 07:30 forlot Roger K. og med selv Kristiansund og satt kursen sørover som tok nøyaktig 10 timer for min del.

 

Benytter sjansen til å takke Nordmøre lokallag for en opplevelse for livet og for et treff utenom det vanlige. Ikke minst en spesiell takk til Vidar som tok oss imot ved ankomst og fulgte oss opp hele helgen.

 

Til slutt skal Nordmøre lokallag har gratulasjoner for et kjempe vellykket treff og gleder meg ekstremt til neste gang!

 

... så blir det moro å se bilder og film : bh :

Artig å høre at dere var fonøyde og takk for at dere kom :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nå man skal begynne å erge seg over at alle planene gikk i vasken? : bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja =) Men som trøstepremie skal vi besøke dere i trondheim =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja =) Men som trøstepremie skal vi besøke dere i trondheim =)

Hehe.. Høres bra ut :D Kommer du alene eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Høres bra ut :D Kommer du alene eller? :P

 

 

Jeg og dama kommer.

 

Bjørn Even kommer vel også.

 

Da er vi i allefall 2 biler fra Nordmøre Lokallag. Håper fler av lokallaget kommer også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også prøve å snike meg avgårde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.