#1 Skrevet Mars 7, 2006 hei, lurte egentlig bare på om det er noen her som veit hvilken innpress jeg skal ha på denne. det er en 89 mod sedan. og ikke minst om det er 4*100 eller 5*112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2006 4x108 å et 45 mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2006 4x108 å et 45 mener jeg 4*108 hva er det forno a... grrr finnes nesten ikke sånne felger jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2006 ford og peugot har samme boltsirkel sikkert flere og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2006 jeg kjører da ikke ford eller peugot... jeg kjører audi... (snart ihvertfall) hehe bare tuller litt.... ufattelig barnslig humor nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...