#26 Skrevet Mars 9, 2006 du har ikek et bedre bilde da? kommer til å vri sund felgen du har posta før den passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 9, 2006 Har bare noe dårlige bilder tatt med mobilen, men dere ser hva det er i allefall.Bilen: Gamle bilen min!! Savner'n litt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 9, 2006 Hehe.. go bil det der Dan ! Skal prøve å få tatt noen nye bilder av felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 9, 2006 Nytt bilde med felgen ved siden av hjulet. Skulle hatt felgen hvit og på bilen forran og bak hvis du gidder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 9, 2006 veeeldig rask PS:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 9, 2006 Bra det, men du hadde ikke fått satt bakfelgen på bilen a ? Sorry at jeg maser, men synes det er litt moro å se hvordan bilen kan bli seende ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 9, 2006 ganske dårlig gjennomført dette da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 9, 2006 Kan svare siden er min bil motor er en trimma 2.2 20v motor(3b) Kjørte på 400hk kit i sommer, men er under vidre bygging i vinter:) Jeg er STOR fan av hvite felger på gammle type 85(rally) hehe Har hvite både på ur90 og min urq. legger ved bilder Aha, det var såpass i den ja Strøken bil hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 9, 2006 Bra det, men du hadde ikke fått satt bakfelgen på bilen a ?Sorry at jeg maser, men synes det er litt moro å se hvordan bilen kan bli seende ut ! Litt vanskelig når felgen blokkerer bilen Vært enklere hvis felgen hadde stått utenfor bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 10, 2006 Skal se om jeg får satt på felgene på bilen i løpet av helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...