#1 Skrevet Mars 8, 2006 Noen som vet om noen som reparerer felger i Nord-Norge? Har et par 19" felger med bulker i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2006 Wang AS Øyfjellg. 3, 8656 Mosjøen 75 10 16 60 Fikser allt sier de. har ikke brukt de, tenkte jeg skulle få fikset mine felger på Coupe'n men solgte den før jeg fikk gjort det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2006 Flotters! Takk skal du ha! Ringte dem nå, 650kr.pr. felg... men blir vel det dobbelte i frakt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2006 maskinering as i bodø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2006 må jo være noen i nord-nordland eller troms?... dette er ganske aktuelt for meg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2006 Ja, hadde ikke gjort noe det men skal vel la seg gjøre å få shippa noen felger til Bodø da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2006 koster vel en 500-lapp hver vei. Det jeg mener er at det finnes sikkert mye folk rundt omkring som har utstyr og kompetanse til dette, det gjelder jo bare å finne. Må ta noen telefoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2006 bor ved mosjøen og kjører mye lastebil, kan ta de me gratis jeg hvis det hadde passa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2006 Takk for tilbudet Har sendt de nedover med en kompis som jobber i Linjegods. Ringte Maskinering AS i Bodø, men dem antydet ca. 1500 kr pr felg. og kunne ikke gi noe fast pris. Så da sendte jeg dem likegodt til Mosjøen Blir spennende å se resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2006 Offtopic. Så du trødde på ut av rundtkjøringa på fredagen.. Sto utfør kvartal-14 å trakk litt "fresk luft".. Fin bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2006 hehe.. såpass ja.. Takk for det! Så du at halve frontfangeren mangla da? Får fiksa det i neste uke.. Hva bil har du nå da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2006 Nei la ikke merke til det.. Vært uheldig med isklomper eller? Har ikke bil, har så lyst på s2 nå. Men må jo ha alle pengene kontant da. Det som er problemet.. Men jeg har bestemt meg at det skal stå en utfor innen 1 år Så da blir det sånn. Viss ikke du selger passaten da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 13, 2006 Nei la ikke merke til det.. Vært uheldig med isklomper eller?Har ikke bil, har så lyst på s2 nå. Men må jo ha alle pengene kontant da. Det som er problemet.. Men jeg har bestemt meg at det skal stå en utfor innen 1 år Så da blir det sånn. Viss ikke du selger passaten da. [offtopic] Nah.. forblir hemmelig hva som hendte med fangeren men får det dekt av forsikring iallefall, ikke min feil Mulig passaten blir til salgs etterhvert, driver å funderer på om jeg skal sette seter inn, eller ikke. Må ha 5 seter før Mai, men den blir ganske dyr med 5 seter - så funderer på å kjøpe noe billigere... [/offtopic] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...