Høy avgass på Eukontroll

Anbefalte innlegg

Jeg var inne på EU-kontroll med bilen min, en Audi A4 1.8 97mod.

Fikk feil på for høyavgass pga forrige eier hadde fjerna innmaten i katalysatoren min.

Jeg må da ha en "ny" og lurer på om det er noen av dere som har noen tips, har en liggende som passer til min bil ellerno?

Billigste nye jeg har funnet koster 2300 ink mva, og har ringt rundt på de fleste huggeriene jeg fant på gulesider.no, men uten hell..

Ingen i området rundt her som har en jeg kan låne til jeg får bilen godkjent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var inne på EU-kontroll med bilen min, en Audi A4 1.8 97mod.

Fikk feil på for høyavgass pga forrige eier hadde fjerna innmaten i katalysatoren min.

Jeg må da ha en "ny" og lurer på om det er noen av dere som har noen tips, har en liggende som passer til min bil ellerno?

Billigste nye jeg har funnet koster 2300 ink mva, og har ringt rundt på de fleste huggeriene jeg fant på gulesider.no, men uten hell..

Ingen i området rundt her som har en jeg kan låne til jeg får bilen godkjent?

 

 

jeg har en org cat til a3. (99% sikkert) denne kunne du sikker sveisa inn bare for å få den godkjent.. den ligger på kongsvinger.. men han den ligger hos jobber på gardermoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den passer nok ikke .. Vil nok ikke begynne å sveise under der... Fattern ringte litt rundt og fant en brukt til 900,- så får håpe det blir da da.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.