#1 Skrevet Mars 8, 2006 Kunne tenkt meg å få et bilde av drømmebilen men det er jo helt umulig..Virker ikke som mange bestiller den sånn jeg en dag vil ha Oppdraget går ut på å lage en Mauritius blå tredørs ny a3 med full s-line styling. Dersom noen klarer å lage dette kan man etterhvert legge på godbiter som xenon og felger og kanskje mattsvart halve bilen?? Legger ved det jeg har av bilder av fargen og den ønskede fronten.. Hadde blitt superglad om noen fikk til dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2006 2 til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2006 2 siste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 denne var hard.. får ikke til å mixe rett farge.. og finner ingen fornuftige bilder heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2006 Hva trenger du? så skal jeg prøve å skaffe....hadde vært morro å se...veit den er vrien denne her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2006 jeg trenger en mauritus blå s-line A3.. for om jeg tar å limer inn stylinga så får jeg faan ikke rett farge.. men jeg er ikke pro enda heller da men tror at planen din om a3n kunne blitt küng: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2006 så du klarer ikke få jevn blå farge om du allerede har kombinert 2 andre farger for å få stylinga?...Hadde tenkt meg no matt sort alla den sølv golfen du har modda....også skal jeg har chippa 2.0 tfsi quattro under panseret..også med div andre mods....men det er drømmen ja..hva om du bare gjør den røde blå?...går det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2006 så du klarer ikke få jevn blå farge om du allerede har kombinert 2 andre farger for å få stylinga?...Hadde tenkt meg no matt sort alla den sølv golfen du har modda....også skal jeg har chippa 2.0 tfsi quattro under panseret..også med div andre mods....men det er drømmen ja..hva om du bare gjør den røde blå?...går det? jeg kan prøve å få til en blåfarge som ikke er alt for ulik.. men vi SKAL få til dette og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2006 tadaaaaa:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2006 siste chop!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2006 hehehehe....får jo en viss ide...selv om blåfargen ikke er heeelt kliss lik. Spørs om ikke jeg må finne bilder av lysere biler ja Thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2006 tror det er det nærmeste jeg kommer dessverre.. men det ble da ikke så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...