Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg å få et bilde av drømmebilen men det er jo helt umulig..Virker ikke som mange bestiller den sånn jeg en dag vil ha : klø :

Oppdraget går ut på å lage en Mauritius blå tredørs ny a3 med full s-line styling.

Dersom noen klarer å lage dette kan man etterhvert legge på godbiter som xenon og felger og kanskje mattsvart halve bilen??

Legger ved det jeg har av bilder av fargen og den ønskede fronten..

Hadde blitt superglad om noen fikk til dette :tilber:

1_262793592.jpg

1_-1510938969.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 til...

5_189522153.jpg

1750720_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 siste...

5_-1967071170.jpg

IMG_1175 (Medium).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne var hard.. får ikke til å mixe rett farge.. : mad : og finner ingen fornuftige bilder heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva trenger du? så skal jeg prøve å skaffe....hadde vært morro å se...veit den er vrien denne her : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger en mauritus blå s-line A3.. for om jeg tar å limer inn stylinga så får jeg faan ikke rett farge.. men jeg er ikke pro enda heller da : rolleyes

men tror at planen din om a3n kunne blitt küng: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så du klarer ikke få jevn blå farge om du allerede har kombinert 2 andre farger for å få stylinga?...Hadde tenkt meg no matt sort alla den sølv golfen du har modda....også skal jeg har chippa 2.0 tfsi quattro under panseret..også med div andre mods....men det er drømmen ja..hva om du bare gjør den røde blå?...går det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så du klarer ikke få jevn blå farge om du allerede har kombinert 2 andre farger for å få stylinga?...Hadde tenkt meg no matt sort alla den sølv golfen du har modda....også skal jeg har chippa 2.0 tfsi quattro under panseret..også med div andre mods....men det er drømmen ja..hva om du bare gjør den røde blå?...går det?

jeg kan prøve å få til en blåfarge som ikke er alt for ulik.. men vi SKAL få til dette og.. :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehehe....får jo en viss ide...selv om blåfargen ikke er heeelt kliss lik. Spørs om ikke jeg må finne bilder av lysere biler ja ;)

Thanks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er det nærmeste jeg kommer dessverre..

men det ble da ikke så ille : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.