#126 Skrevet Februar 3, 2011 Jeg monterte det i fjor våres. Det fungerer supert. Var en liten tur på Flissundet for montering av eksosanlegg, og Roger spurte om jeg hadde montert et annet stabstag bak etter første prøvetur. Det er vel et bra bevis på at det fungrerer. Stilig ser det ut også :-) Fikk igjen felgene i går, og det ser veldig bra ut. Har lakket senteret en smule mørkere sølv for å gjøre en liten vri. Dekksjekk i Askim har gjort jobben inkludert å rette en felg, og de har gjort en fin jobb. Har lakkert felgbanen bak også, så nå er felgene helt strøkne. Gleder meg til våren........mmmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 4, 2011 Flerer som savner tråd av rs2! Skal komme en når jeg begynner med bilsterio proskjete;) Et bilde av vinter felgene 19":p: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 4, 2011 Fekk ei egentlig RS2 i sedan? såg ein over her men er såfal veldig sjeldent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 4, 2011 Fekk ei egentlig RS2 i sedan? såg ein over her men er såfal veldig sjeldent! Det ble bygget 1 original sedan av Audi AG. Denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 4, 2011 Flerer som savner tråd av rs2! Skal komme en når jeg begynner med bilsterio proskjete;) Et bilde av vinter felgene 19":p: rock : Det der så skamrått ut!! Du får lage en tråd på bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mars 12, 2011 Gir denne en bump med en jeg fant i "Du gjør det helt riktig"-tråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mars 13, 2011 Gir denne en bump med en jeg fant i "Du gjør det helt riktig"-tråden.. : rock : Har du flere bilder av denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mars 20, 2011 : rock : Har du flere bilder av denne? Jeg har desverre ikke det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mars 24, 2011 Vinterbildet av bilen din er jo bare til å grine av Bendik...for en bil... Perfekt i mine øyne... Åssen dekk dim har du me så lav bil å 19 tom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mars 28, 2011 Vinterbildet av bilen din er jo bare til å grine av Bendik...for en bil...Perfekt i mine øyne... Åssen dekk dim har du me så lav bil å 19 tom? Er 225/35-19 Fikk betale prisen i dag, med mangel lapp på biltilsyne når jeg skulle godkjenne den til 5seter: dum : Så koster å være kar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mars 28, 2011 Nydelige biler!!! Men ingen som vet av hvor jeg kan skaffe meg slike ringer som alle RS2 har i grillen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet April 10, 2011 (endret) De kan du kjøpe originalt hos Audi. Etter å ha sjekket litt er det ikke like lett som dette. Jeg kjøpte mitt for 2 år siden, men nå har det visstnok utgått...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 15, 2011 Flere bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 15, 2011 Noen jeg fant på garaget.org: Rød RS2 er ikke feil: Spesielle orginalfarger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 15, 2011 Min wannabe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juli 17, 2011 Et bilde jeg fant i "Du gjør det helt riktig"-tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juli 17, 2011 Flere bilder! Ingen som har flere bilder eller info om denne? Lette på speedhunters men fant bare dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juli 18, 2011 Denne tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juli 18, 2011 Et par bilder av min gamle RS2 : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juli 19, 2011 Et av min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Februar 12, 2012 Ingen andre som har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Februar 12, 2012 Min: Listene har jeg liggende, skal montere de til våren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Februar 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Februar 12, 2012 Min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Februar 12, 2012 Hva synes folket om takrailsene? Ser det er flere som kjører uten, men jeg synes det blir litt nakent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...