#51 Skrevet Oktober 3, 2008 (endret) Hadde noen jeg også... [ATTACH]105722[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 3, 2008 [ATTACH]105724[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 3, 2008 Må tørke litt sikkel jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 3, 2008 [ATTACH]105733[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 3, 2008 Ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 3, 2008 Legge inn et bilde av x-bilen min da.... SNUFS... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 3, 2008 (endret) brum brum, bilen min på plassen den trives best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 3, 2008 Siste fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 3, 2008 OJOJOJOJ... mye fint her ja... Ser veldig bra ut den Rs2'n din Thomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Oktober 3, 2008 Å fyttigrisen så rått det var med hvit RS2 Øystein.! Når jeg kjøper RS2, skal den enten bli imolagul eller grå som den oppi tråden her.. Rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 3, 2008 (endret) Ja hvit er jo det siste om man skal være "top of the pops" Lekker i hvit... Nevnt litt lenger opp at det er det originale som er finest- noen liker dattera,andre liker mora jeg liker begge. Her er noen fra en Finska venn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Oktober 3, 2008 Den var veldig rett i mine øyne..! ikke sett før, fikk ikke mindre lyst på nye bil nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Oktober 4, 2008 Mye fine RS2,er her. Her er noen av min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Oktober 4, 2008 Utrolig mye rått her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Oktober 4, 2008 Så utrolig mye herlig. Gøy at folk veksler litt med stil, sånn at ikke alle bilene blir like Skulle gjerne hatt det verkstedet med alle de blåe rs'ne lenger opp her også! nam Sikkert et ganske herlig lydbilde her Øystein: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Oktober 4, 2008 (endret) Fikk tatt noen bilder av min i dag også, her kommer ett par av dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Oktober 4, 2008 Så utrolig mye herlig. Gøy at folk veksler litt med stil, sånn at ikke alle bilene blir like Skulle gjerne hatt det verkstedet med alle de blåe rs'ne lenger opp her også! nam Sikkert et ganske herlig lydbilde her Øystein: Ja noe sånt som dododododododod (på sperra) Har filmen der han herjer som på bildet Men det er vel best jeg ikke legger det ut... Bilen din ble skikkelig tøff med de sorte luftinntakene Jan Sverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Oktober 4, 2008 [ATTACH]105841[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Oktober 4, 2008 [ATTACH]105846[/ATTACH] [ATTACH]105847[/ATTACH] Var jammen fin å den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Oktober 4, 2008 Var jammen fin å den Min gamle det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...