#76 Skrevet Oktober 5, 2008 [ATTACH]35411[/ATTACH] Den der har sniki seg med for syns-skyld hehe Dette er en 80dieselpurke, hehe vurderte og hente den opp for noen år siden:) Skinn og og quattro men MEGET høy km den gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Oktober 5, 2008 Min gamle det...[ATTACH]105852[/ATTACH] vet:( Liker den nye du har, men den gamle var liksom perfekt.. ikke for å gni noe inn eller noe.. utrolig bra den videoen dere laget, nesten tårer i øyekroken av den.. Sorry OT.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Oktober 9, 2008 Hva er gjort med hjulbuene på den grå rs2'en du la ut et par bilder av Øystein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Oktober 9, 2008 ikke for å gni noe inn eller noe.. Aldri kjørt noe RS2 jeg, må da være en herlig bil? (Liker VELDIG godt den RS2 - 4 - 6 sammenlikningen i filmen jeg la ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 9, 2008 Hva er gjort med hjulbuene på den grå rs2'en du la ut et par bilder av Øystein? Breddet i stål og Rs4 sideskjørt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 10, 2008 Gammle bilen min :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 10, 2008 for en utrolig pen bil: eek : vil ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Desember 7, 2008 Dette er passe rått ( samme finske som Øystein har postet tidligere her) : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 7, 2008 kunne vært forruten RS4 stylingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Desember 14, 2008 her er et dårlig bilde av min nye rs2. noen som har tallet på hvor mange røde rs2 som er laget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Desember 14, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Desember 14, 2008 meget pen bil, men felgene er vel photoshop? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Desember 16, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut min bil her også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 11, 2009 Hvorfor er det ingen som legger ut noen high-res bilder?? Er det bare jeg som vil ha "noen" av disse bildene som skrivebordsbilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 11, 2009 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 11, 2009 Et par av min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 11, 2009 Jegmener å erindre å ha siklet på denne på Rudskogen i år... Skamlekker med disse felgene. Er det RH ZW1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 11, 2009 Denne var på på våler iallefall. Tror ikke den var på ruskogen. Fikk en pris på Våler, men dette var før jeg fikk den. Felgene er Keskin KT2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 12, 2009 Fantastisk flott bil Ola. Kikket mye på den på Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 12, 2009 Takk for det! Godt fornøyd med bilen selv! Håper jeg slipper å selge når jeg skal kjøpe meg hus/leilighet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 12, 2009 Har ingen andre litt mer høyoppløselige da, hvor man ser bilen skrått forfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 12, 2009 (endret) Takk for det! Godt fornøyd med bilen selv! Håper jeg slipper å selge når jeg skal kjøpe meg hus/leilighet! Utrolig pen bil. Ser gjerne flere bilder av den. Et par bidrag fra meg: RS2'n, og i grunn alle S og RS bilene er klart penest med Audi ringer i grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 12, 2009 Plukka ut et par bilder til som ble helt ok. Disse er helt ubehandla. Ta kontakt på Pm om noen ønsker de i full size! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 13, 2009 Fikk jo ikke akkurat mindre lyst på Rs2 nå da Likte godt fargen og utseendet på den gråe 80'n. Selv om den hadde feil boltsirkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...