#1 Skrevet Mars 8, 2006 Heisann, i dag lærte jeg på den harde måten å ikke bruke el vindu når det er frost ute. jeg røyk dermed wire¨en til vinduet på fører siden. Jeg har en corrado vr6 89 modell å lurte på om det er samme wirene som på golf 2/3 coupe? Eller om det er noen som har en liggene/har delenr på artikkelen. Mvh Tor Magne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 Noen som vet dette? Har røket på min Corrado G60, 91modell. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 Prøver en gang til.... Vaieren er ikke å få kjøpt løst, hele ruklet fra møller koster 3700kr. Noen som har motor med vaier hengende på som kan se hvordan denne er festet? Så kanskje det er mulig å få kjøpt en vaier å festet på på nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...