#1 Skrevet Mars 8, 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i short shift til corrado vr6? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2006 Fant, og bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2006 hvor fant du det hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2006 http://www.raceland.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2006 Noen som vet hva "kvaliteten" er på disse short-shiftene fra Raceland? Ser at de har til einzer også, så derfor lurer jeg på å anskaffe dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2006 leste på ett annet forum at di var veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2006 Ok, kanskje man skal prøve et slikt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2006 Noen som vet hva "kvaliteten" er på disse short-shiftene fra Raceland? Ser at de har til einzer også, så derfor lurer jeg på å anskaffe dette Jeg har raceland shortshift på min corrado G60 og er veldig fornøyd med det! Så jeg anbefaler det i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...