#1 Skrevet April 5, 2004 Hepp! Någen så konne tenkt seg å hatt bilen med i ein slags 'reklamefilm' eller promofilm av någe slag? Par minutters klipp med kjappe kutt og heftige musikk. Bare for å visa at me bryr oss om bilane våre... Någen interesse? Eg har utstyret så trengs (videokamera ) og redigerings-pc, så eg trenge bare någen bilar å filma, og/eller stillbilder av bilane. Kan jo godt ta det på neste treff, hvis der e godt vèr og reine bilar. - Atle Dreier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2004 eg e me eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2004 jeg er med. (97 A3 Tdi) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2004 Kan godt d.. Me på alt som e gale utenom mord.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2004 Kan godt stille jeg også, så snart front-fangeren er ferdig! Mangler lakk, festing av gitter og linser (-tar dem på sikt) Hvis det er noen som mener at Golf'n ikke egner seg til å bli med på film, er det bare å si ifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2004 kansje caddyen og får en faste plass på filmen... (så golfen e godt egna) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...