#1 Skrevet Mars 8, 2006 Noen som vet noen plasser der de er rimelige på solfilm? Har hørt med Solskjerming og Reklame, tidligere Ghost Solskjerming og de skulle ha 6000,- for alle ruter utenom frontruten. Det blir litt for mye for min studentlommebok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2006 Noen som vet noen plasser der de er rimelige på solfilm?Har hørt med Solskjerming og Reklame, tidligere Ghost Solskjerming og de skulle ha 6000,- for alle ruter utenom frontruten. Det blir litt for mye for min studentlommebok Hei jeg fikk en grei oss scandinaviasolfilm 4000tusen for hele bilen med, 7årsgaranti. har en lite reklame snutt i bakruta men den syns jeg bare er fin. ta en titt selv http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2415 hilsen kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2006 er vel ikke akkurat liten kim..men prisen var go topp Ox: scandinaviasolfilm tar 5770,- for bilen din til sammenligning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2006 er vel ikke akkurat liten kim..men prisen var go topp Ox: scandinaviasolfilm tar 5770,- for bilen din til sammenligning syns den er liten. dessuten har den masse rå farger;) og i grunnen ville de bare ha web adressen på. mens jeg ville ha heile driden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2006 hehe..daså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2006 På NordDekor fikk jeg alle rutene(helt frem uten frontrute) for 4000....fikk gjort det svart,så de er ikke så vanskelige der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2006 syns den er liten. dessuten har den masse rå farger;) og i grunnen ville de bare ha web adressen på. mens jeg ville ha heile driden:) Har du bedre bilder av rutene? Hvor mørke er dine? OT Liker den bilen din jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2006 Har du bedre bilder av rutene? Hvor mørke er dine? OT Liker den bilen din jeg Kan ta noen bilder i morgen, er litt små syk i dag så jeg orker ikke idag. De har brukt High Performence 20 og 30. vet ikke va det står for, men har littt lysere fremme.. kansje du kan ta deg en telefon til de å hørre va 20 og 30 står for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2006 Kan ta noen bilder i morgen, er litt små syk i dag så jeg orker ikke idag. De har brukt High Performence 20 og 30. vet ikke va det står for, men har littt lysere fremme.. kansje du kan ta deg en telefon til de å hørre va 20 og 30 står for står vel for gjennomlysningsprosent eller noe sånt kanskje? performance 20 = 20 prosent gjennomlysning eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2006 står vel for gjennomlysningsprosent eller noe sånt kanskje? performance 20 = 20 prosent gjennomlysning eller noe sånt? e isje heilt sikker: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2006 Noen som vet noen plasser der de er rimelige på solfilm?Har hørt med Solskjerming og Reklame, tidligere Ghost Solskjerming og de skulle ha 6000,- for alle ruter utenom frontruten. Det blir litt for mye for min studentlommebok DET E' VERDT KVER KRONA. Utrolig bra jobb og fantastiske film, du får spara i någen måneder så klare du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2006 Sota mine på solskjerming & reklame!!! PERFEKT arbeid!!! Sota også frontruta!!! Biltilsynet ser det ikke!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2006 Fikk pris fra en privatperson gjennom en far min jobber med. 4500,- med film og arbeid. Han skal vistnok ha jobba med filmlegging tidligere og skal ha blitt norgesmester i dette.. Noen som har hørt om han? Han holder til på forus.. (vet ikke navn eller hvor han jobba tidligere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...