#1 Skrevet Mars 8, 2006 Finnes det ingen ende... Det dukker opp råere på råere bilder av RS4 interiøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2006 digg å senke seg nedi der etter en lang dag ja :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2006 Jeg har sittet der... (I helsorte da vel og merke!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2006 Jeg har sittet der... (I helsorte da vel og merke!) Da håper jeg jaggu ikke du "slapp deg"? he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2006 Men sikker på at dette er RS4? Syntes det skurrer litt med automat, dessuten så ikke de setene SÅ sinnsyke ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2006 Kongeseter!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2006 Men sikker på at dette er RS4? Syntes det skurrer litt med automat, dessuten så ikke de setene SÅ sinnsyke ut.... det er ihvertfall det nye RS4 rattet som sitter i den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2006 Et annet bilde av RS4 interiøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2006 Et annet bilde av RS4 interiøret. Ehh....ser da j...vlig bra ut da. Men den mangler jo el.vindu bak??? Jeg har lyst på en slik bil, skulle tro det kunne bli en grei hverdagsbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2006 Ehh....ser da j...vlig bra ut da. Men den mangler jo el.vindu bak??? Det er ekstrautstyr vet du . Den har heller ikke varme i setene ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2006 Men sikker på at dette er RS4? Syntes det skurrer litt med automat, dessuten så ikke de setene SÅ sinnsyke ut.... Bildet til Andreas har heller ikke startknappen ved siden av håndbrekket. Dette er ikke bare en modda A4/S4 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 9, 2006 Bildet til Andreas har heller ikke startknappen ved siden av håndbrekket. Dette er ikke bare en modda A4/S4 da? Er vel ekstrautstyr det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2006 RS4 kommer ikke med automat. Og de sete på øverste bilde må være fra Recaro-sport setene som kommer standard i RS4 og ikke RS Recaro-sport setene som er ekstra utstyr. De setene er vel trekt om for å gjøre de litt mer kule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...