Trondheim: Etterlyser golf 1 i dette området

Anbefalte innlegg

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=48212

 

Dette er en bil som vi hadde i familien før, men som ble solgt til fordel for en Golf GLS i 1977. Den bilen jeg etterlyser er en Lofotengrønn 1974-registrert Golf LS med 1500 motor. Registreringsnummeret er BL 38207 og den er fortsatt registrert, den står på en utenlandsk person i Kattem, fra 27.4.1988.

 

Om noen kan hoste opp noe info ville jeg vært kjempeglad!

 

MVH Henning Bryde Larsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har navnet på denne personen er det vel kurant å få all info du ønsker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har navnet på denne personen er det vel kurant å få all info du ønsker..

 

Virker ikke som om dette er vesentlig nå, på biltilsynet i Trondheim fortalte de at han utvandret til Russland i 1994. Det jeg da ikke skjønner er hvor bilen er? hvorfor er det betalt alle årsavgifter utenom en ( trolig 2005), hvem har den i så fall?

 

er mange løse tråder i dette garnet, men virker som om alle stopper på samme sted. Jeg skal kontakte IF i morgen som har denne bilen registrert hos seg. Skal også prøve folkeregisteret om det kan være noen familie igjen i Norge.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.