#1 Skrevet Mars 9, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=48212 Dette er en bil som vi hadde i familien før, men som ble solgt til fordel for en Golf GLS i 1977. Den bilen jeg etterlyser er en Lofotengrønn 1974-registrert Golf LS med 1500 motor. Registreringsnummeret er BL 38207 og den er fortsatt registrert, den står på en utenlandsk person i Kattem, fra 27.4.1988. Om noen kan hoste opp noe info ville jeg vært kjempeglad! MVH Henning Bryde Larsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2006 Hvis du har navnet på denne personen er det vel kurant å få all info du ønsker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2006 Hvis du har navnet på denne personen er det vel kurant å få all info du ønsker.. Virker ikke som om dette er vesentlig nå, på biltilsynet i Trondheim fortalte de at han utvandret til Russland i 1994. Det jeg da ikke skjønner er hvor bilen er? hvorfor er det betalt alle årsavgifter utenom en ( trolig 2005), hvem har den i så fall? er mange løse tråder i dette garnet, men virker som om alle stopper på samme sted. Jeg skal kontakte IF i morgen som har denne bilen registrert hos seg. Skal også prøve folkeregisteret om det kan være noen familie igjen i Norge..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...