#1 Skrevet Mars 9, 2006 Audi S4 AAN 1993 Som sagt, har frieksos på orginalgrenrøret, tror det er på bakerste sylinder. Det høres ganske godt, og det kommer litt eksos inn i bilen av og til Hva har dette å si på motoren, gange, fjusking OSV.. Kan ladetrykket bli for høyt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2006 Det eneste jeg merket var eksos lukt i bilen. Men merket enorm forskjell når jeg byttet til RS2 manifoil! Anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2006 Det eneste jeg merket var eksos lukt i bilen. Men merket enorm forskjell når jeg byttet til RS2 manifoil! Anbefales Bolton på AAN orginalturbo og downpipe? Tenker litt så lamdasonde og slik jeg, kan jo bli feilsignaler: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2006 Det er bolt-on ja! Etter det jeg har blitt fortalt så kommer eksosen ut slik på org. manifoil 2+3. Mens på RS2 manifoil så er det 1,2,3,4,5 visst du skjønner. Gjør at det blir bedre flow i systemet. Tommy på TS sa at det har overhode ingenting å si. Bilen kan gå på fri eksos. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2006 Et lite tips når du har kommet i uløkka:D http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47490 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...