#1 Skrevet Mars 9, 2006 Som topic sier,noen som vet hvor man får kjøpt/bestillt disse? Helst emblemfrie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2006 du kan evt bestille de på felgimport. tror også dette er noe møller har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2006 Ok,takk for svar:) Skal sjekke det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 Jon`s Dekk og felg..flott service,rask leveranse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2006 Takker. Har du en nettside hvor jeg kan nå dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2006 Du kan nå Jon på tlf:90629977 Nettadr er: http://www.jonsdekkogfelg.no Jeg kjøpte hjul der ifjor og da hadde han ikke senterkoppene til a8 felgene inn.de fikk han rett over helga..jeg hadde de etter 2 dager. Så rask og super service der..absolutt å anbefale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2006 Se der...tar kontakt med ham så fort det blir aktuelt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...