Hjelp! Golfen vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Skulle flytte bilen over på en større bukk idag for å ta forstillingskontroll, men jæveln ville ikke starte.. det eneste som skjedde når jeg dro om nøkkeln var at turtelleren gikk til 7000rpm og gikk ned igjen. Skrudde jeg på varmen til bakruta så skrudde jeg på lyset i dashbordet.. vanlige lysbrytern funket ikke. skjønner ingenting her. Frontlysene og sånt funker. kom ikke en eneste lyd når jeg dro om nøkkelen. Målte også på batteriet og det var 9.4v og etter et par min var den 7.4v. tok også av polene og målte, da var den 10v. Kan det være batteriet eller sikringsboksen?? har hatt problemer med sikringsboksen før. vindusviskerene funket ikke og måtte jumpe fra en annen sikring. har jeg kortsluttet noe når jeg gjorde det? trenger hjelp her! bilen skal forhåpentligvis flyttes til en annen garasje snart også!

 

Trenger alt hjelp jeg kan få, så har dere et tips så sleng det ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en ide om hva det kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv ett annet batteri. skal være rundt 12v når det ikke trekkes strøm av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve det ja. men syns det var litt rart det at turtelleren gikk opp til 7000rpm og dalte sakte ned igjen. og at bakrutevarmeren skrudde på lyset i dashbordet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Batteriet ditt er antegelig defekt. Hvilespenningen på et fulladet batteri skal være 12,78 volt, intet mer, intet mindre.

 

Når det er så lite som 10 volt er det bortimot dødt. Prøv å lade det, kan godt tenkes at du klarer å hente det opp igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.