Anbefalte innlegg

har hørt at olja til citroen kan brukes, denne selges jo på bensinstasjoner og averalt i motsetning til audi-olja...kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Vil jo ikke ødelegge pumpa....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min søster bruker Citroen-olja (LHM+?) på sin gamle 10VT og det funker. Hun har hatt bilen i.. tja... et par år og de lekkasjene som er på tannstanga har ikke blitt værre siden hun begynte med LHM+. Pumpa er tett og fin fremdeles.

 

Det sies at spec'en på LHM+ er tilnærmet lik spec'en på VAG sin olje, men jeg har ikke fått bekreftet dette. Kan sikkert Googles.....

 

DISCLAIMER: Merk at dette er en enkelt erfaring jeg har, og at jeg ikke kan garantere at det vil virke på din bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilextra selger en type olje som fungerer fint i vag sine servosystemer!

 

 

husker ikke helt hva den heter.. men den er grønn som originalen er :)

 

(står på den at den er for bruk i vw/audi :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før jeg bytta pumpa mi pga lekkasjer begynte jeg etterhvert å bruke lhm+ olja fordi jeg ble dritt lei av å kjøpe overprisa møller olje. (70kr litern kontra 200kr litern på møller). Nå kjører jeg bare på lhm+ olje og det fungerer helt utmerket, ingen lekkasjer eller noe som helst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, ja det er en ekstrem pris på den møller olja. Da skal jeg dra på bilekstra å høre hva de har:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

olja på bilextra koster omtrent 200 den og! :) er ingen billig olje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

olja på bilextra koster omtrent 200 den og! :) er ingen billig olje

var å kjøpte LHM+ i dag, koster 68,- for å være presis:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.