#1 Skrevet Mars 9, 2006 har hørt at olja til citroen kan brukes, denne selges jo på bensinstasjoner og averalt i motsetning til audi-olja...kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Vil jo ikke ødelegge pumpa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 Min søster bruker Citroen-olja (LHM+?) på sin gamle 10VT og det funker. Hun har hatt bilen i.. tja... et par år og de lekkasjene som er på tannstanga har ikke blitt værre siden hun begynte med LHM+. Pumpa er tett og fin fremdeles. Det sies at spec'en på LHM+ er tilnærmet lik spec'en på VAG sin olje, men jeg har ikke fått bekreftet dette. Kan sikkert Googles..... DISCLAIMER: Merk at dette er en enkelt erfaring jeg har, og at jeg ikke kan garantere at det vil virke på din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2006 bilextra selger en type olje som fungerer fint i vag sine servosystemer! husker ikke helt hva den heter.. men den er grønn som originalen er (står på den at den er for bruk i vw/audi ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 Før jeg bytta pumpa mi pga lekkasjer begynte jeg etterhvert å bruke lhm+ olja fordi jeg ble dritt lei av å kjøpe overprisa møller olje. (70kr litern kontra 200kr litern på møller). Nå kjører jeg bare på lhm+ olje og det fungerer helt utmerket, ingen lekkasjer eller noe som helst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2006 ok, ja det er en ekstrem pris på den møller olja. Da skal jeg dra på bilekstra å høre hva de har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2006 olja på bilextra koster omtrent 200 den og! er ingen billig olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2006 har hørt at olja til citroen kan brukes, denne selges jo på bensinstasjoner og averalt i motsetning til audi-olja...kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Vil jo ikke ødelegge pumpa.... Les denne; http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41865&highlight=servoolje+G002000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2006 olja på bilextra koster omtrent 200 den og! er ingen billig olje var å kjøpte LHM+ i dag, koster 68,- for å være presis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...