#1 Skrevet Mars 9, 2006 Til Oslo lokallagsleder Jeg er ny her i klubben og har hørt at jeg må kontakte lokallagslederen i området der jeg bor for å skaffe meg klubb-reg.skiltholdere til bilen. Skulle gjerne hatt dette. Det er også godt å vite hvem som er lederen i disktriktet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2006 Hei og velkommen i klubben. Send meg en PM med din adresse og om du har nytt eller gammel type skilt. Lokallagsledern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2006 Hei, etter jeg leste dette sendte jeg en pm for å smykke bilen min med disse skiltholderne. Fikk raskt svar og pakken kom i posten ikke lenge etter. Men jeg bare lurer på en ting, en bil har 2 skilter ikkesant? For jeg fikk kun en skiltplate Ps. skrev det her fordi jeg ikke fikk svar på pm jeg sendte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2006 Hei, etter jeg leste dette sendte jeg en pm for å smykke bilen min med disse skiltholderne. Fikk raskt svar og pakken kom i posten ikke lenge etter. Men jeg bare lurer på en ting, en bil har 2 skilter ikkesant? For jeg fikk kun en skiltplate Ps. skrev det her fordi jeg ikke fikk svar på pm jeg sendte De fleste vil bare ha bak og ikke foran. Derfor sendes det bare 1 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2006 Ps. skrev det her fordi jeg ikke fikk svar på pm jeg sendteJeg beklager at jeg ikke har svart deg, men jeg har vært på kurs denne uken og har ikke hatt tilgang til nett. Jeg kan droppe en i postkassen din i løpet av morgendagen hvis du sender meg adressen igjen på PM. Håper det er greit. Mvh Arne Oslo lokallag EDIT: Jeg stenger denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...