#1 Skrevet Mars 9, 2006 er det noen her som er intressert i å starte lokal lag på mo?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 Jeg er med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2006 Jeg er også med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2006 jajaja, erru gærn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2006 vi er egentli flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2006 Helt klart med på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2006 er det noen "regler" for hvor mange etc? litt ny vwaudi club medlem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2006 noen som er gira på å mekke i hopen en nett side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2006 Jeg er med, dette høres bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2006 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 21, 2006 noen som er gira på å mekke i hopen en nett side? Ingen som føler seg kompetent til å sette opp en nettside? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2006 va det ikke fleire!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 11, 2007 er jeg her og =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 13, 2007 Klart vi må få det tell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 14, 2007 Ingen som føler seg kompetent til å sette opp en nettside? Det er vel ikke noen restriksjoner som jeg kjenner til når det kommer til antall medlemmer i et lokallag, men vil tro det er noen restriksjoner på å sette opp en egen nettside for lokallaget i regi av klubben. . . Får dere startet et lokallag så er vel det beste å kontakte en moderator og få ham til å sette opp en del på lokallagsdelen av forumet hvor dere forteller litt om lokallaget, og deler opp i underkategorier, evt en sticky (noe sånt som vi har gjort på Bodøs del av forumet (http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=21) Lykke til med å sette sammen lokallaget. Har egentlig ventet lenge på at stian skulle dra igang dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 14, 2007 er selfølgelig med har ikke sedd denne posten før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 16, 2007 Ta kontakt med Region ansvarlig hos oss, det er Kjetil B... Skal sende en link til han, så kommer han sikkert med noe fornuftig ang dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 17, 2007 Det er vel ikke noen restriksjoner som jeg kjenner til når det kommer til antall medlemmer i et lokallag, men vil tro det er noen restriksjoner på å sette opp en egen nettside for lokallaget i regi av klubben. . . Hva hjelper det når klubben ikke er interessert i å ha noen side for lokallagene eller regionene på klubbsiden? Forsvant ved siste oppgradering av nettsiden, og det virker ikke som det er noen planer om å sette de opp igjen akkurat. Får bare beskjed om at "Det blir"... Dette var i Juli... Skal man ha noe gjort må man tydeligvis gjøre det selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 21, 2007 Lokallag må vi jo ha..... Eg e me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 12, 2007 Me to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 16, 2007 Bra at dere jobber for at dette skal bli en realitet! Men er det noen som er intr i å ha ett VACN-Treff til sommeren på ACR? Her må det vel være noen ildsjeler som kan være med? Håper det, så svar her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1005621#post1005621 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...