Kem andre blir med å kjøre i dag?

Anbefalte innlegg

jaja. de tog ikkje meg å lasten min... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo. jeg tror de police1.gif har nok å tenke på idag! Men hvor skal vi kjøre hen? byen er jo hermetisk lukket med veisperinger :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syke greier... Enda sykere er at jeg er glad de ikke brukte noen Audier i dag : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Syke greier... Enda sykere er at jeg er glad de ikke brukte noen Audier i dag : klø :

 

Her borte passer vi på at ordentlige biler ikke blir brukt til noe slikt tull!! og satt fyr på. Tenkt for en tragedie om en Audi brant opp : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Atle Dreier

Tippe politiet har andre ting enn fartssyndere å ta seg av i dag....

http://www.vg.no

 

 

Eg ska love deg det at de gjør det de gjør te vanligt og, eg har hatt scanneren på i heila dag og der har der vore mye av det vanliga og......... så kjør forsiktigt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelikt mye aktivitet, ja... Den goe gamle vepsabol-analogien komee te heder og verdighed igjen... Og eg så kjøre sølvgrå stasjonsvogn.. Kan ikkje visa meg på veien på flerne uger eg nå.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei e i allefall ute på veien, blei stoppa to ganger av "opp til tenna væpna" onkler på E39 fra Stavanger til Egersund, følte liksom at det bare var meg dei stoppa og spurte om hvem,hva og hvor eg skulle:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Aakenes

Dei e i allefall ute på veien, blei stoppa to ganger av "opp til tenna væpna" onkler på E39 fra Stavanger til Egersund, følte liksom at det bare var meg dei stoppa og spurte om hvem,hva og hvor eg skulle:(

 

Var det automaic_weapon.gif du blei møt med?:P Jeg og har vært ute og kjørt, uten en eneste kule i panseretSmil.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.