#1 Skrevet Mars 9, 2006 Hei! Sliter med selvparkeringen av vindusviskerne. De stopper alle andre plasser enn der de skal stoppe. Må jeg bytte releet eller hele viskermotoren? Noen som har peiling på hva slikt koster? (releet/motor) Takknemlig for hjelp. Mvh Morten Vanvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2006 veit ikke pris, men vil regne med at det er visker motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2006 Stopper de på en plass eller er det variabelt hvor de stopper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 Hvis jeg setter på første trinnet, som skal være intervall, så går de hele tiden med middels hastighet. De andre trinnene fungerer normalt helt til jeg skrur av. Da stopper viskerne der de er, de går altså ikke tilbake til utgangsposisjon, men stopper som om jeg skulle koblet fra batteriet. I perioder virker viskerne som de skal. Da er intervall intervall, og viskerne går helt ned og stopper når jeg skrur av. Mvh Morten V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...