Oslo: Hjelp med montering av Xenon kit

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det var noen vennlige oslo folk her som kunne tenkt seg å hjulpet meg med å montere xenonkit på bilen min? Jeg har hatt et slikt sett liggende hos meg en stund nå uten å fått montert dette. Kjøpt på NBS. Gjerne noen som har gjort dette før og kan dette godt. Har hørt at det kan forårsake dugg i lykta hvis man ikke tetter igjen godt nok der man må borre hull (i dekselet). Noen som kunne tenkt seg å gjøre dette for meg? Tar ikke sjansen på å gjøre dette selv.

 

Her er bilen min:

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=5041

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas, her har du bilder av xenon kittet. Hva sier du?

XenonKit.gif

XenonKit2.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er enda flere bilder.

XenonKit4.gif

XenonKit5.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... luring. Vel, du får svippe innom så får vi se hva vi klarer da vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da svipper jeg innom da. Hvor er det jeg egentlig skal svippe innom da? hehe...

 

Har du tid imorgen (lørdag) eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal hjelpe Arve med noe greier så kan vel ta det samtidig ja? ... da blir vi i Stanseveien 27 (Netshop).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når tid tenkte du deg da? Netshop er jo ikke så langt fra meg. Bra det. Bor på stovner/vestli jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stenger 15:00 så må bli etter det. Så "rett etter" som mulig. Arve snakket om at han kom i 18-tiden så kan evt. ta det rundt da også. Skal holde på litt med egen bil også utover dagen, så er det nok hele tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan komme kl 15:00 jeg.

 

Hva skal du gjøre med bilen din da?

 

Hva skal arve gjøre med sin?

 

Hadde vært kult å sett på så får jeg ihvertfall lært litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan komme kl 15:00 jeg.

 

Hva skal du gjøre med bilen din da?

 

Hva skal arve gjøre med sin?

 

Hadde vært kult å sett på så får jeg ihvertfall lært litt.

 

Ehh, er vel ikke noe skremmende rått akkurat. Jeg skal polere og gnikke litt igjen (som vanlig) og så skal jeg prøve å montere litt RS4 deler. I tillegg må bilen min omprogrammeres litt da jeg har lekt "vel mye" med VAG-COM. Når jeg låser opp bilen fjernstyrt nå så vil bare bakluka opp, ikke de andre dørene... så må prøve å fikse det.

 

Arve har en bilpleie jobb foran seg han også, så blir mest "shining" på han og lite skruing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at du har ettermontert full S-line eksteriør på bilen din. Har planer om å gjøre det samme på min. Kan jo snakke med deg om det senere. Bilen din og Inge Opland sin bil er jo prakt eksempler på S-Line styling. Dette ser utrolig bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å ta en tur ved 15 tida jeg også :). Inge kommer også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra da. Da blir vi jo en del da. Mange folk til å montere xenon kittet mitt. Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette blir bra. gleder meg!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært en tur og slettet en feilmelding med VAG-COM, men slutter ikke på jobb før kl. 20 : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært en tur og slettet en feilmelding med VAG-COM, men slutter ikke på jobb før kl. 20 : gråter :

 

Gi en ring på telefonen når du er ferdig da, så kan det være det fortsatt er folk her. Tlf. nr sendt deg pr. PM.

 

... ellers er det bare å svinge innom en annen gang hvis det ikke passer i dag. Så skal jeg hjelpe deg igjennom med det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: Takker og bukker! : ja : Vi snakkes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da var Xenonkitet montert. Det ble meget bra syntes jeg. Takk igjen til Andreas Skotner for en utmerket jobb.

 

Legger ut bildet

MedXenonOgSkiltHolder.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt rått at Andreas klarte dette alene... hehe det hadde jeg ikke trodd.... hehehheeh (ta det du Andreas)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt rått at Andreas klarte dette alene... hehe det hadde jeg ikke trodd.... hehehheeh (ta det du Andreas)

 

hehe.. skal være glad jeg kjenner deg, gutt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dere jobbet alt for fort jeg :rolleye:;) Får plage Andreas på mandag i steden jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si at jeg er JÆVLA fornøyd med hvordan xenonlysa ble. Kan ikke skjønne at jeg har overlevd med de vanlige halogen pærene som var i. Lyser så mye bedre og ser så mye lenger framover nå. All honnør igjen til Andreas som mekka dette. Hadde garantert ikke klart dette selv. Men tror jeg hadde klart det nå etter at jeg så på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas, har du fortsatt de gamle pærene som stod i bilen tidligere? Glemte å ta de med. Den ene var kaputt, men det var en som fortsatt var grei. Just in case jeg blir bedt om å bytte tilbake eller noe slikt. COPSA vett...vet aldri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas, har du fortsatt de gamle pærene som stod i bilen tidligere? Glemte å ta de med. Den ene var kaputt, men det var en som fortsatt var grei. Just in case jeg blir bedt om å bytte tilbake eller noe slikt. COPSA vett...vet aldri.

 

Det har jeg vet du... har et lass med H7 pærer, så det går nok greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.