#1 Skrevet Mars 10, 2006 Hei. dere 2'er gutta som har montert 3'er dash i golfene deres. hvordan er speedometeret deres koblet opp? virker for meg at speedometeret ikke vil fungere uten hjernen fra golf3. er jeg helt på jordet eller er speedometeret mitt kortsluttet p en eller annen måte? problemet er at km teller og klokke blir blank når tenningenskrues på og ingentng fungerer unntatt bensin og temp måler trenger speedo signal fra original hjerne for å funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 Speedoen tar vel signal fra en elektrisk giver i girkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2006 for å få km/t så er det riktig at den får signal fra giver i girkassen ja. etter å ha lest koblingskjema har jeg funnet ut hva som skal hvor når det gjelder turteller og speedometer sensorrr, men problemet er at trip teller/ km lengde blir blankt og ingen varsler blir registrert når man vrir nøkkelen. lurer derfor på om den trenger signal fra hjerne for å registrere km og ikke bli blank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2006 Siden kmstand lagres i instrumentet og ikke i hjernen så tviler jeg på det. Har du prøvd med andre instrumenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2006 har muligens løsningen nå, må vist brokoble 1ledning for at det skal fungere. får se om det funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...