Bergen: Hvor selges Osram pærer i bergen?

Anbefalte innlegg

Ønsker å skaffe meg Osram Coolblue til parklysene, noen snille sjeler som kan si hvor dette selges i den store bergen by?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har Osram, de skaffer "cool blue". Møller har også Osram, men ikke sikkert de har "Cool blue".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har Osram, de skaffer "cool blue". Møller har også Osram, men ikke sikkert de har "Cool blue".

 

Takker så masse Erik, da blir det en kjapp tur ut dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for PHILIPS BLUEVISION Rassi. Men lykke til iallefall...

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for PHILIPS BLUEVISION Rassi. Men lykke til iallefall...

 

TThomaz

 

 

Heisann,

 

Var på clas ohlson på lagunen , men der hadde de ikke W5W som jeg trenger. Er vel clas ohlson på bergen storsenter og vel? Andre steder de selger PHILIPS BLUEVISION kanskje?

 

Rasmus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke jeg tar helt feil, så tror jeg de har på Vest bilutstyr på kokstad. tlf 55526250. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke jeg tar helt feil, så tror jeg de har på Vest bilutstyr på kokstad. tlf 55526250. :)

 

Tok en kjapp tlf der, men han sa W5W kun var med glass sokkel, og jeg har vanlig sokkel, og det fanst ikke sa han....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kan jo kansje prøve Hellanor Bergen da. De driver jo med Bil belysning som en av sine hoveprioriteter. 55983800.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kan jo kansje prøve Hellanor Bergen da. De driver jo med Bil belysning som en av sine hoveprioriteter. 55983800.

 

Da var pærene bestilt, takk for hjelpen Thomas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er du på jakt etter dem råeste pærerne så kjører du på EUROLITE sine pærer, enste som er litt kjipt er at du må handle fra Powerzone da. Men dete skal dem ha på lager.

 

Ring dem å hør du. Jeg var iallefall SINNSYKT fornøyd med dem på Golfen min.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.