#1 Skrevet Mars 10, 2006 Jeg skal skifte bremseklosser foran på en Polo i ettermiddag og lurer derfor på om dette er "grei skuring" eller om det er noe spesielt jeg må tenke på? Har skiftet flere ganger på min egen TT (8N), på A3 (8P) og 90 (typ 85). Regner nesten med at det er "Plug & Play", men greit å unngå overraskelser. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 Jeg skal skifte bremseklosser foran på en Polo i ettermiddag og lurer derfor på om dette er "grei skuring" eller om det er noe spesielt jeg må tenke på? Har skiftet flere ganger på min egen TT (8N), på A3 (8P) og 90 (typ 85). Regner nesten med at det er "Plug & Play", men greit å unngå overraskelser. På forhånd takk Mer eller mindre plug and play, bare husk å gjør reint i umbrako (helt sikkert skrevet feil) slik at de ikke blir runde da må du kjøpe nye heter som beskytter dem. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...