#1 Skrevet Mars 10, 2006 Fannt denne på autodb, må vel være et bra utgangspunkt?? Begynner å bli få av disse nå! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1025480 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 Ligner litt på den jeg har... bare at min er GTE, med en annen motor... Vurderer faktisk å selge den snart, siden jeg ikke trenger 2 biler nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2006 har du noen bilder av din da yashar? ps:ser du skriver bardu på sted......er du i millitæret eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 har du noen bilder av din da yashar? ps:ser du skriver bardu på sted......er du i millitæret eller? se signaturen hans;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2006 har du noen bilder av din da yashar? ps:ser du skriver bardu på sted......er du i millitæret eller? Bilen finner seg i Bardu... (og jeg jobber i Forsvaret ja...) Link til bilen: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3875 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2006 se signaturen hans;) yepp....tok ca 3sek etter at jeg hadde posta....så jeg den: bh : sånn er det når man ikke tar med seg hjernen om morgenen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2006 Bilen finner seg i Bardu... (og jeg jobber i Forsvaret ja...) Link til bilen: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3875 hvilken pris tenker du for 80 da? jobber du i ingenørbataljon eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2006 det der er vel en 4cyl uten "riktige" motorfester for ombygging.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2006 det der er vel en 4cyl uten "riktige" motorfester for ombygging.. Den er da veldig riktig for en 1.8T! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2006 mente at 1,8T motoren passa i fememrfestene jeg!?!?! eller er den og festa i traversen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2006 hvilken pris tenker du for 80 da? jobber du i ingenørbataljon eller? Skal legge ut en annonse om en 2-3 ukers tid... (når jeg er tilbake igjen fra NATO-øvelse) Men tenkte at 8000,- er en rimelig pris for denne bilen. Grunnen til at jeg skal selge den er at jeg ikke trenger 2 biler lenger... Og nei, jeg jobber ikke i IngBn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2006 mente at 1,8T motoren passa i fememrfestene jeg!?!?! eller er den og festa i traversen?? En firrer er en firrer. Dermed så passer den med mindre modifikasjoner enn å innstallere en femmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 10, 2006 En firrer er en firrer. Dermed så passer den med mindre modifikasjoner enn å innstallere en femmer. ok.. men jeg så han som hadde bygd om sin 4er B4 .. å 4er B4 har like fester som 5eren såvidt jeg vet.. men du er jo tross alt vacn-leksikonet.. så jeg tørr ikke motsi deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...