Kan noen hjelpe meg med å Photoshoppe felger?

Anbefalte innlegg

Må få kjøpt meg noen nye sommerfelger. Har nesten bestemt meg for 18" eller 19" A8 felger men lurer litt på hvordan den ser ut. Så derfor lurer jeg på om noen kan være så greie å sette disse felgene på bilen min? Bilen skal også ha moderat senk (35mm) så fint hvis dette også kan fikses :)

Legger ved Rs4 felger også som kan være aktuellt :)

Ikke verdens beste bilde, så hvis det er ubrukelig, så kan jeg ta noen nye...

mini-IMG_1579.jpg

A8-S8_felg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bumper deg opp.. hvis Mr. Sindre Strandbakk ikke tar den i kveld så kan jeg leke meg litt i morra.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tatt A8 felgen vertfall:) å litt senk

Fritt frram for Hallvars bidrag og..

200-20v_A8.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4:)hehe...ser de fikk litt forskjellig form men...

200-20v_RS4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå for RS4. det så utrolig pent ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Arve her. Selv om "alle" har RS4 er det en av de desidert flotteste felgene du kan ha på en type44 i dag. Som et lite tips kan jeg jo si at jeg vurderte som du 18 eller 19" s8 felger på min, dvs. jeg SKULLE ha det jeg, helt til bror min en dag sendte meg en link til en 200 som sto til salgs på ebay i tyskland med 19" s8. Bilen så ut som et terrengkjøretøy og den var senka 55/45.: eek :

Men så er det også sånn at på D11 (V8) så sitter s8 felgene som et skudd, ser mye bedre ut enn rs4, men det kommer jo av de mye større hjulhusene på det karroseriet.

Hovedsaken er vel ikke at felgene er kule? Det er vel at de skal passe til bilen, og Ronald Turbo er IKKE kult på golf3:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Arve her. Selv om "alle" har RS4 er det en av de desidert flotteste felgene du kan ha på en type44 i dag. Som et lite tips kan jeg jo si at jeg vurderte som du 18 eller 19" s8 felger på min, dvs. jeg SKULLE ha det jeg, helt til bror min en dag sendte meg en link til en 200 som sto til salgs på ebay i tyskland med 19" s8. Bilen så ut som et terrengkjøretøy og den var senka 55/45.: eek :

Men så er det også sånn at på D11 (V8) så sitter s8 felgene som et skudd, ser mye bedre ut enn rs4, men det kommer jo av de mye større hjulhusene på det karroseriet.

Hovedsaken er vel ikke at felgene er kule? Det er vel at de skal passe til bilen, og Ronald Turbo er IKKE kult på golf3:p

Takk :)

Jeg synes RS4 ser veldig bra. En av grunnene til at jeg var litt skeptisk til RS4 felger er jo nettopp at ALLE har dem. En annen ulempe er jo at RS4 ikke dekker ufo bremsene like bra.

Trodde ikke det var så stor forskjell på V8 og 20V jeg : klø : Skjønner liksom ikke helt hva som blir annerledes på en V8. Kan noen forklare/bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du en v8 med 19" s8 hjul

399-1.jpg

Finner selfølgelig ikke igjen salgsannonsen av den 200`n med samme hjula da det er godt over et år siden den sto inne. Skal lete litt til men imens så legger jeg i steden med et bilde til av den v8`en

399-3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FET den V8n! Men ser ikke for meg at det skal bli så veldig annerledes på 200 20V. Får jo brede nok dekk på bilen min ihvertfall. Mulig jeg tar helt feil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser på hjulbuene på v8`n så ser du at de er mye større og rundere enn dine og det er det som gjør den stor forskjellen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok meg en frihet like åver bakfelgen :P

200 copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her med alt for store RS6 felger : smil :

edit: hmm.. kanskje ikke..

200 rs6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok meg en frihet like åver bakfelgen :P

Se der ja! Det var bedre :)

Syns A8 felgene så ganske råe ut på det bildet jeg : rock :

Ser ut som jeg trenger senk også. Spesiellt med 18 eller 19" felger. Er jo reine allroaden nå.

Rs6 passa ikke nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.