#1 Skrevet Mars 10, 2006 Noen som kan svare på dette? Nå etter det ble kaldt ute fikk jeg en vibirerende summelyd under bilen. er det bensinpumpa tro? Isåfall betyr det at den holderpå å ta hvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 Er antakelig bensinpumpa ja, men det kan hende den holder leeeeenge enda alikevel. Blir vel evt. værre og værre lyd etter hvert. Noenlunde jevn summing er greit, men hvis den begynner å låte ujevnt er den mer sliten. Hvis du skjønner!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2006 Er antakelig bensinpumpa ja, men det kan hende den holder leeeeenge enda alikevel. Blir vel evt. værre og værre lyd etter hvert. Noenlunde jevn summing er greit, men hvis den begynner å låte ujevnt er den mer sliten. Hvis du skjønner!!!! skjønner... Får se på det til våren da kanskje. Skal kjøre Trondheim-alta tur retur til sommerferien, så jeg er litt skeptisk til lyder som dukker opp nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 skjønner...Får se på det til våren da kanskje. Skal kjøre Trondheim-alta tur retur til sommerferien, så jeg er litt skeptisk til lyder som dukker opp nå.. Pumpa mi holdt mange tusen km med den lyden iaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2006 ok, trenger ikke å få panikk riktig enda da .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...